نمایندگان مجلس نصف بودجه وزرا را هم نمی‌گیرند/ بودجه مجلس ۱۴۰ میلیارد تومان است

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی ادعاها در خصوص بودجه سرسام آور مجلس گفت: متاسفم که برخی رسانه‌ها به افراد بیرون مجلس و برخی برادران حرف خلافی می‌گویند چرا که بودجه مجلس براساس قانون بودجه سالانه، ۱۷۰ میلیارد تومان بود که به دلیل شرایط اقتصادی کشور به ۱۴۰ میلیارد تومان کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳آبانماه) در پی تذکر خارج از دستور سید موسوی لارگانی مبنی بر اینکه چرا برخی نمایندگان اعلام می کنند ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه مجلس بوده و مجلس حیف و میل می‌کند، گفت: چرا باید خلاف واقعیت‌ها ذکر شود در اوایل بازگشایی مجلس نهم عده‌ای بحث دریافت ۴۰۰ میلیون تومان پول از سوی برخی نمایندگان را مطرح کردند و برخی گفتند به نمایندگان ماشین و خانه می‌دهند.

لاریجانی افزود: اگر چنین است ما باید بگوییم هر وزیری ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه دارد اما این روش باعث از بین رفتن وحدت می‌شود.

رئیس مجلس در ادامه تصریح کرد: با تمام احترامی که  برای کامران قائل هستم حرف کامران صددرصد خلاف است چرا که بودجه مجلس طبق بودجه سالانه، ۱۷۰ میلیارد تومان بود که این مبلغ نیز به دلیل شرایط اقتصادی کشور به ۱۴۰ میلیارد تومان کاهش یافت‌.

وی افزود: تنها بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش عمرانی مجلس به ۲۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

لاریجاتی گفت: مطمئن هستم نمایندگان مجلس نصف بودجه وزرا را هم نمی‌گیرد.

نماینده قم تصریح کرد: در برخی سایت‌ها و برخی افراد غیرمجلس عنوان می‌کنند نمایندگان هدیه گرفته‌اند، چرا خلاف می‌گویید متاسفم که در رسانه‌ها و در بیرون مجلس برخی برادران خلاف می‌گویند و باید نسبت به این کار از محضر خدا عذرخواهی کنید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.