رکورد شکنی بیمه پاسارگاد در بورس

۳۱فروردین۱۳،

بینا- در معاملات امروز چهارم اردیبهشت ماه، سهام نه شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش بینا ، صنعت بیمه امروز کار خود را با حجم اندک ۵۵۰,۰۳۸ سهم در بازار سرمایه به پایان رساند. در این میان شرکت بیمه پاسارگاد با ۳۳۲,۰۰۰ سهم بیشترین حجم معامله را در این صنعت به خود اختصاص داد. از میان ۹ سهم بیمه ای که امروز در بازار مورد داد و ستد قرار گرفتن سهام بیمه سامان با ۳٫۲۱% کاهش و سهام بیمه نوین با ۴٫۹۴% افزایش بیشترین و کمترین تغییرات قیمتی را به ثبت رساندند.
امروز نیز همانند روزهای قبل بر روی نماد بیمه آسیا معامله ای صورت نگرفت و خریداران و فروشندگان این سهم باز هم نتوانستند در مورد قیمت به توافق برسند. در مورد سهام بیمه پاسارگاد امروز شاهد انتشار یافتن اطلاعیه ای مبنی بر سیاست ۶۶% تقسیم سود سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/ این شرکت بودیم. در این اطلاعیه اعلام شدکه از ۲۳۷ ریال سود هر سهم این شرکت ۸۷ ریال طی یکماهه مرداد به کلیه سهامداران پرداخت می گردد و مبلغ ۱۵۰  ریال باقیمانده به حساب مطالبات سهامدارن منظور می گردد. این مبلغ با عملی شدن مرحله دوم افزایش سرمایه که قبل از پایان آذر سال خواهد بود، جهت تأمین قسمتی از مبلغ افزایش سرمایه، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در مجموع امروز شاهد اتفاق خاصی در صنعت بیمه نبودیم و این صنعت روند خاصی را دنبال نمی کرد. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز با کاهش ۰٫۰۶ درصدی مواجه بود و به رقم  ۱۶۱۸ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۲۲,۳۵۸ سهم به ارزش ۲۸ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم همانند روز قبل ۱,۲۷۰ ریال بود. بیمه پارسارگاد نیز با مبادله ۳۳۲,۰۰۰ سهم به ارزش ۸۷۶ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۶۳۸ ریال بسته شد.
بیمه البرز نسبت به روز قبل ۰،۲۵ درصد کاهش داشت. در این نماد ۱۲۷,۰۸۶ سهم به ارزش ۵۰۹ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۴,۰۳۱ ریال بسته شد.
در بیمه سامان ۳۰,۲۰۰ سهم به ارزش ۴۲ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد با کاهش ۳٫۲۱ درصدی و با قیمت پایانی ۱,۳۸۹ ریال بسته شد. بیمه پارسیان با ۰٫۰۵ درصد افزایش و حجم ۳۰,۱۴۹سهم به ارزش ۶۶ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۶۳ ریال، بیمه ما نیز با حجم ۵,۰۰۰ سهم به ارزش ۶ میلیون ریال و قیمت پایانی ۱,۱۱۵ ریال به کار خود پایان دادند.
بیمه ما با افزایش ۱،۲۵ درصدی مواجه بود. در این نماد ۳,۵۰۰ سهم به ارزش ۴ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱٫۰۵۴ ریال بسته شد.
بیمه دانا با حجم معاملات ۳,۱۵۰ سهم به ارزش ۱۵ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم ۴,۸۱۶ ریال بود.
در نماد نوین  ۸۱ سهم به ارزش ۰،۱۶ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت . این نماد نسبت به دیروز ۴،۹۴ درصد افزایش داشت و با قیمت پایانی ۱،۹۵۶ ریال به کار خود پایان داد.
بیمه میهن ۰،۰۹ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این نماد ۱۴ سهم مورد مبادله قرار گرفت. قیمت پایانی این سهم ۱،۱۵۰ ریال بود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.