شاخص بر فراز آسمان ۲۹ هزار واحد/ رکوردی دیگر برای بورس – اخبار اقتصادی

رکورد‌شکنی های شاخص بورس امروز هم ادامه یافت و در همان ۵ دقیقه اول معاملات با افزایش ۳۴۸ واحدی، این متغیر مهم برای نخستین بار وارد کانال ۲۹ هزار واحدی شد تا قله دیگری را فتح کند.

رکورد‌شکنی‌های پی‌در پی شاخص بورس طی روزهای اخیر در حالی با کسب بیشترین جهش روزانه شاخص بورس در روز گذشته آن هم به ۶۹۶ واحد ادامه یافته بود که امروز هم این رکورد شکنی‌ها تکرار شد.

براساس این گزارش، رونق معاملات سهم شرکت‌های بزرگ موجب شد تا در همان ۵ دقیقه اول دادوستد اول امروز بورس، ۳۴۸ واحد دیگر به ارقام دماسنج بازار سهام اضافه شد تا این متغیر بزرگ بازار سرمایه برای نخستین بار در عمر ۴۶ ساله بورس وارد کانال ۲۹ هزاری شده و قله دیگری را فتح کند با این حساس رقم شاخص بورس به ۲۹ هزار و ۱۷۶ واحد رسیده که با توجه به تشدید رونق معاملات سهام انتظار می‌رود امروز هم جهش قابل توجه و شاید رکورد دیگری در افزایش روزانه ارقام شاخص به دست آید.

در این رشد شرکت های مخابرات، ملی مس، فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری غدیر، توسعه معادن و فلزات، شیمی پردیس، ایران خودرو، گروه توسعه ملی، چادر ملو و گروه بهمن با اثر ۷۶ تا ۵ واحدی خود نقش بسزایی در کسب رکورد جدید شاخص داشتند.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.