زلاتان: ادامه فوتبال در پاریس بهترین کار است

۰۷م آذر ،

    دیوید بکام ۳۷ ساله چندی پیش اعلام کرده بود آخرین بازی خود برای لس آنجلس گلکسی را روز اول دسامبر (۱۱ آذر) انجام و بدین ترتیب به دوران حضور خود در لیگ حرفه‌ای آمریکا پایان خواهد داد.

نام او در ارتباط با باشگاه‌های وستهام و کویینز پارک رنجرز در لیگ برتر انگلیس و چند تیم از استرالیا و آمریکای جنوبی شنیده شده ولی زلاتان ایبراهیموویچ عقیده دیگری در این زمینه دارد.

به گزارش فارس و به نقل از ساکرنت، ایبرا در این خصوص گفت:‌ مطمئن هستم که پیشنهادهای بسیاری برای او از سراسر دنیا رسیده ولی پروژه باشگاه پاری سن ژرمن بسیار هیجان انگیز است. اگر او هنوز هم می‌خواهد در دوران فوتبالش جام‌های مختلفی را فتح کند، بهترین کار حضور در پاریس است. می‌توانیم طی ۲ یا ۳ سال آینده عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آوریم. تیم ما در حال ساخته شدن است.

هری ردنپ که به تازگی هدایت کویینز پارک رنجرز را به عهده گرفته، از بکام دعوت کرد تا برای ادامه دوران فوتبال خود به این تیم برود.

ردنپ نیز در این رابطه گفت: سال قبل و زمانی که لیگ آمریکا تعطیل بود، بکام به زمین تمرینی تاتنهام آمده بود و با ما تمرین می‌کرد. او هنوز هم عالی و یکی از آن بازیکنان دارای کلاس جهانی است. دیوید در بسیاری از بخش‌ها می‌تواند به ما کمک کند و سطح تیم ما را بالا ببرد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.