لیونی‌ها از برتری پاریس در فوتبال فرانسه می‌ترسند

۲۸م آذر ،

   از یکشنبه شب قبل که دو تیم قدرتمند و بالای جدول لوشامپیونه فرانسه یعنی پاری‌سن‌ژرمن و المپیک لیون در ورزشگاه پارک‌دوپرنس به میدان رفتند، جنجال عجیبی بوجود آمد که منجر به مناقشه و جنگ کلامی مسئولان دو باشگاه شد.

 به گزارش فارس، ماجرا از این قرار بود که در صحنه‌ای از بازی زلاتان ایبراهیموویچ، گلزن تیم میزبان وقتی نتوانست توپ را از دژان لووران، مدافع ۲۳ ساله و کروات لیون عبور دهد، سر و صورت بازیکن حریف را لگد کرد و سبب جراحت و مصدومیت وی شد.

پس از این جدال که با برتری یک بر صفر پاریسی‌ها خاتمه یافت، مسئولان لیون مدعی شدند «ایبرا» به قصد و از روی عمد مرتکب خشونت شده است. از نظر آنان این حرکت خطای آشکار است که اتحادیه باید برایش تصمیم گیری کرده و حتی بازیکن خاطی را نیز جریمه کند.

در مقابل مقام‌‌های سن‌ژرمنی این ادعا را رد کردند. آنان گفتند برخورد مهاجم‌شان و مدافع حریف، تصادفی عادی در فوتبال بوده و هیچ تعمدی در کار نبوده است.

گلزن پرهیاهو و خارجی «ولخرج‌های پاریسی»‌ نیز در مصاحبه پس از بازی نیز به همین موضوع اشاره کرد؛ اما گویا حرف‌های او نتوانست نظر المپیکی‌ها را تغییر دهد. زیرا روز قبل مدیر باشگاه لیون حتی اقدام به صدور اطلاعیه کرد که مقام‌های سن‌ژرمنی لئوناردو (مدیر ورزشی) پاسخ آن را دادند.

این جنجال پس از ۳ روز به جای آنکه فروکش کند، به این ترتیب اوج گرفت و البته سبب واکنش جدی «ایبرا»‌شد.

وی در گفت‌وگویی با یک شبکه تلویزیونی گفت: من عاشق توپ و فوتبال هستم. سن‌ژرمن را نیز دوست دارم. امسال به اینجا آمدم که با سن‌ژرمن قهرمان شوم نه این که کسی را مصدوم کنم.

وی ادامه داد: قبلا هم گفتم و حالا نیز تکرار می‌کنم. من در آن صحنه لووران را ندیدم. قصد به جلو بردن توپ را داشتم. نه این که به صورتش ضربه بزنم.

«زلاتان» ادامه داد:‌ هر زمان که می‌خواهم وارد میدان شوم، هدفم بهترین کار با توپ در میدان است. من برای این که کسی را در زمین مصدوم کنم،‌ وارد میدان نمی‌شوم.

گلزن فصل قبل میلان در مورد بیانیه صادر شده «آئولا»‌ مدیر لیون گفت: متاسفم که او اینگونه حرف می‌زند. بنظرم او می‌ترسد. البته شاید حق داشته باشد. چون پاری‌سن‌ژرمن بهترین تیم فرانسه است. ترس او بخاطر قدرت هجومی است که سن‌ژرمن در بازی‌اش دارد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.