زیرگذر جانباز دزفول ، چهارم خرداد افتتاح می گردد

۰۶اردیبهشت،

ˈمحمدعلی دوایی فرˈ روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش مجموعه شهرداری بر این است که علاوه بر تکمیل پروژه زیرگذر جانباز تا روز دزفول ، پل های زیرگذر سردار رشید واقع در تقاطع خیابانهای فتح المبین و امام خمینی(ره) نیز به بهره برداری برسد.

وی سبب تاخیر پیش آمده در آماده سازی و تکمیل دو پروژه زیرگذر دزفول را تاخیر در جابجایی تاسیسات موجود در محدوده این طرح از سوی آبفا ، اداره برق و مخابرات عنوان کرد.

شهردار دزفول با اشاره به اینکه تاخیر در جابه جایی تاسیسات ادارات سبب نارضایتی پیمانکاران شد افزود: پیمانکاران خواستار فسخ قرارداد شدند که این اقدام ۹ ماه بطول انجامید و نهایتا شهرداری اجرای هر دو پروژه را بر عهده گرفت.

وی با گلایه از ناهماهنگی دستگاههای اجرایی و ادارات با شهرداری در اجرای پروژه ها و طرح ها گفت:تعامل و هماهنگی دستگاههای اجرایی با شهرداری نقش موثری در سرعت عمل در اجرای طرح ها و پروژه های شهری دارد.

تاخیر در تکمیل دو طرح زیرگذر در دست اجرا در شهر دزفول که مشکلات ترافیکی در این شهر سبب شده ، نارضایتی و گله مندی شهروندان و مسافران عبوری از این شهر را به دنبال داشته است.۷۲۷۹/۶۴۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.