سارق حرفه ای در دستشویی خانه ویلایی اسیر شد+عکس

۲۰فروردین۱۳،

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران گفت: یکی از سارقان حرفه‌ای خانه‌های ویلایی که در حین سرقت متوجه حضور ماموران شده بود، خود در دستشویی زیر زمین پنهان کرد.

سرهنگ اقبال امانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران در حین انجام وظیفه در محدوده حوزه استحفاظی بلافاصله بنا بر گزارش مرکز پیام مبنی حضور سارقان در یک خانه ویلایی بلافاصله ب محل مورد نظر اعزام شدند.
رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران در ادامه اظهار داشت: پس از حضور ماموران در مکان با اجازه صاحب ملک وارد منزل شده و با ترفند های پلیسی و بستن راههای فرار توانستند ۲ متهم را دستگیر شدند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت: در بازجویی اولیه از متهمان مشخص گردید که آنان باند سه نفره بوده و یکی از آنان فرار کرده است.
وی افزود : پس از انتقال متهمان به کلانتری و گذر ۱۲ ساعت از وقوع دستگیری، مجدد صاحب ملک به کلانتری مراجعه کرده و اظهار داشت: سرو صدایی از داخل سرویس بهداشتی زیر زمین به گوش می‌رسد.
سرهنگ اقبال امانی ابراز داشت: در این خصوص ماموران جهت بررسی موضوع به خانه مورد نظر رفته و با رعایت کلیه مسائل امنیتی درب دستشویی را بازکرده که دزد سوم را داخل آن ملاحظه کردند.
وی افزود: پس از بررسی ماموران متوجه شدند نفر سوم این باند برای رهایی از دست ماموران خود را داخل سرویس بهداشتی پنهان و به دلیل خراب بودن درب در داخل سرویس بهداشتی اسیر شده است./
رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و تشکیل پرونده متهمان به مقام قضای ارجاء داده شدند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.