مرگ خاموش پیرزن به دست دزدان جنایتکار

پیرزن تنها قربانی سرقت خاموش دزدان جنایتکار از خانه قدیمی‌اش شد. عقربه‌ها ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۶ شهریورماه سال جاری را نشان می‌داد و ماجرای مرگ مرموز زن ۷۰ ساله در خانه‌اش به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد مخابره شد.

به گزارش ایران با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس پای در قتلگاه این پیرزن در خیابان شمشیری گذاشتند. در نخستین تحقیقات از خانواده قربانی، پسر وی به پلیس گفت: چون مادرم در خانه ویلایی‌اش تنها زندگی می‌کند هر روز با وی تماس می‌گرفتیم اما امروز خواهر و برادرانم هر چه با مادرم تماس گرفتند جواب تلفن را نمی‌داد تا اینکه همگی نگران شدیم و زمانی که وارد خانه شدیم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدیم. وی در ادامه افزود: وقتی وارد اتاق شدیم مادرم روی تخت خوابیده بود و خانه به هم ریخته بود، هر چه مادرم را صدا زدیم بیدار نشد و زمانی که دستانش را گرفتم متوجه شدم مادرم جان باخته است.

با ادعای خانواده معصومه اعظمی، بازپرس روشن از شعبه ۳ دادسرای جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی وارد خانه ویلایی شدند.

به هم ریختگی خانه انگیزه سرقت عاملان جنایت را نشان می‌داد و کارآگاهان در نخستین تحقیقات فنی و علمی پی بردند که عاملان جنایت زمانی که برای سرقت پای در خانه ویلایی گذاشتند با بالش زن تنها را خفه کرده و با خونسردی کامل دست به سرقت زده‌اند.

بازپرس روشن به شوک گفت: سالیانه دزدان حرفه‌ای با شناسایی طعمه‌های خود در خانه‌های ویلایی و با وجود تنها بودن پیرمرد و زنان ابتدا صاحبان تنها را به قتل رسانده و دست به دزدی می‌زنند و در این ماجرا نیز احتمال می‌رود عاملان جنایت از تنها بودن پیرزن در خانه باخبر بوده و با نقشه قبلی بعد از به قتل رساندن وی دست به سرقت زده‌اند.

وی افزود: توصیه می‌شود افراد تنها در خانه‌های ویلایی برای درامان بودن از این شروران خشن در خانه‌های ویلایی زندگی نکنند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.