سارق ۷۰میلیونی در شهریار به دام افتاد

۰۹م آذر ،

رئیس پلیس فتا غرب تهران گفت: کارگر سابق جایگاه پمپ بنزینی در رباط کریم به بهانه مشکلات مالی از حساب صاحب جایگاه میلیونی سرقت کرد.

سرهنگ نورالهی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران افزود: پیرو شکایت یکی از صاحبان جایگاه پمپ بنزین در شهرستان رباط کریم مبنی بر این که مدتی است متوجه کسری حساب مربوط به جایگاه شده و مشخص گردید کلیه برداشت ها به صورت اینترنتی صورت گرفته است لذا موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: بنابر تحقیقات اولیه مشخص شد که مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیون ریال به دفعات از حساب شاکی برداشت شده است.

سرهنگ نورالهی اذعان کرد: پس از بررسی و استعلام های لازم نهایتاً متهم در شهریار شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم بدواً منکر هر گونه سرقتی شد ولیکن پس از ملاحظه مستندات و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار داشت: مدت زمان کوتاهی در جایگاه مذکور مشغول به کار بودم و در این مدت توانستم به رمزهای مربوط به حساب بانکی دست پیدا کنم و پس از اتمام قرار دادم به سبب مشکلات مالی وسوسه شده و به دفعات مبادرت به برداشت غیر مجاز از این حساب کردم.

رئیس پلیس فتا غرب تهران در خاتمه اخطار داد: به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آنها را تغییر دهید و از گذاشتن رمز های از پیش گزیده و تکراری مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد که به راحتی در دسترس می باشد جداً اجتناب کنید./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.