برادران سارق دستگیر شدند

۹ م دیماه ،

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو برادر سارق با ۳۳ فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در وحیدیه شهریار خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ گلزاری دراین‌باره گفت: در پی وقوع سرقت‌های منزل و اماکن در سطح شهرک‌های اقماری شهرستان شهریار، موضوع به‌ صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

گلزاری افزود: در این راستا با اقدامات اولیه پلیس، بررسی سوابق مجرمان و همکاری شهروندان شهرک فردوسیه شهریار، دو سارق به نام‌های «بهروز – ش» و «فرهاد – ش» به اتهام سرقت منزل توسط ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ این شهرک دستگیر و پرونده متشکله به‌همراه متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح‌کرد: با وصول پرونده به پلیس آگاهی استان و انجام بازجویی‌ از متهمان، سارقان به ۲۴ فقره سرقت منزل و ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرک‌های اقماری شهریار از قبیل «وحیدیه»، «فردوسیه» و «امیریه» اعتراف کردند.

به گفته وی، در تحقیقات پلیس بررسی نحوه سرقت‌های انجام شده و استعلام سوابق کیفری متهمان مشخص شد متهمان از سارقان سابقه‌دار منزل و اماکن در سطح استان تهران بودند.

گلزاری خاطر نشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، مالخر اموال مسروقه به نام «عزیز – پ» که دارای گاراژ ضایعاتی در شهرک فردوسیه بود نیز دستگیر شد که در بازجویی به خرید اموال مسروقه به دفعات از سارقان اقرار کرد و با راهنمایی سارقان دستگیرشده، محل سرقت مورد شناسایی قرار گرفت.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.