سالن‌های بی‌رونق چشم انتظار اکران کلاه‌قرمزی

سالن‌های سینمایی که امروز دیگر خالی از تماشاگران هستند چشم انتظار فیلمی کودکانه برای اکران هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران فیلم‌های سینمایی در حال اکران این هفته در حالی به فروش خود پایان داد که فیلم‌‌های سینمایی در حال اکران در روز سه شنبه نیز نتوانستند فروش چندانی از گیشه‌های سینمایی را نصیب خود کنند.

فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” به کارگردانی رضا عطاران که ۴۹ روز صدرنشینی در گیشه‌های سینمایی را تجربه کرده است.

این روزها افت فروش بسیاری داشته و با ۲۷ سالن سینمایی و فروش ۱۲ میلیونی خود در روز سه شنبه فروشی ۱ میلیارد و هشتصد میلیون تومانی را باری خود رقم زده است.

فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی مصطفی منصوریار نیز دومین فیلم پرفروش جدول اکران بود این فیلم باداشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۲۱ روز نمایش و همچنین فروش ۷ میلیون و پانصدهزار تومانی خود از روز سه شنبه توانست ۱۵۵ میلیون تومان را رقم بزند در این فیلم کمدی بازیگرانی چون جواد عزتی، علی صادقی، رضا داودنژاد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی شور شیرین نیز سومین فیلم پرفروش جدول اکران بود که روز سه شنبه فروشی ۴ میلیون تومانی را از گیشه‌های سینمایی نصیب خود کرد این فیلم پس از ۲۸ روز نمایش و همچنین داشتن ۱۶ سالن سینمایی توانست فروش ۱۰۵ میلیون تومانی را برای خود رقم بزند در این فیلم بازیگرانی چون رضا رویگری، حمید رضا عمارلو، احمد نجفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی “بدون اجازه” به کارگردانی مرتضی هرندی بابازی امیر یل ارجمند،‌ داریوش ارجمند،‌ مهدی پاکدل،‌ یاسمینا باهر روز سه شنبه فروشی ۱ میلیون و پانصد هزار تومانی خود توانست مجموع گیشه‌اش را به ۵۲ میلیون تومان برساند.

فیلم سینمایی “راه بهشت” به کارگردانی مهدی صباغ زاده ضعیف‌ترین فیلم سینمایی جدول اکران بود.

این فیلم با داشتن ۸ سالن سینمایی و ۲۱ روز نمایش و همچنین فروشی ۵۰۰ هزار تومانی خود در روز سه شنبه توانست فروشی ۲۸ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

فیلم سینمایی “نامزد آمریکایی من” به کارگردانی “داود توحید پرست” با داشتن ۱۴ سالن سینمایی و ۸ روز نمایش و فروش ۱ میلیون و پانصد هزار تومانی خود فروشی ۱۱ میلیون تومانی را برای خود رقم زد.

گرچه با توجه به گذشت ۱۰ روز از ماه مبارک رمضان و طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان و همچنین نیم بها بودن بلیط‌های سینمایی نیز نتوانست مخاطب را به سالن‌های سینمایی بکشاند اما امید است با اکران فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه رونق از دست رفته به سینما ها بازگردد و سری سالن‌های سینمایی را در این فصل گرم، گرم‌تر کند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.