“کلاه قرمزی” در پائیز هم می‌درخشد

فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و بچه ننه” در مجموع با فروش ۴ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها نیز صدر گیشه‌ را همچنان در اختیار دارد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، فیلم‌های سینمایی در حال اکران همچنان گیشه ثابتی دارند به طوری که فیلم سینمایی “کلاه قرمزی و پچه ننه” به کارگردانی “ایرج طهماسب” و تهیه‌کنندگی “حمید مدرسی” در مدت ۳۶ روز اکران و در ۳۵ سینما در تهران ۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان و همچنین در شهرستان‌ها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروش داشته است.

همچنین؛ فیلم سینمایی “ضد گلوله” به کارگردانی “مصطفی کیایی” و تهیه‌کنندگی “رضا رخشان” نیز در این مدت اکران و با تعداد ۲۰ سالن سینما، ۳۰۰ میلیون تومان در تهران و ۱۱۰ میلیون توان در شهرستان‌ها توانسته رده‌ی دوم گیشه را به خود اختصاص دهد.

سومین رتبه‌ی اکران به فیلم سینمایی “بی‌خداحافظی” به کارگردانی “احمد امینی” و تهیه‌کنندگی “محمد نشاط” با اختصاص ۲۰ سینما، در تهران ۵۴۰ میلیون تومان و در شهرستان ها با ۱۳۰ میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی “تو و من”‌ به کارگردانی “محمد بانکی” و تهیه‌کنندگی “اصغر بانکی” و با بازی ستاره‌های  سینما در ۱۵ روز نمایش و با اختصاص ۲۳ سینما در تهران ۳۰۰ میلیون تو مان نتوانسته رقیب جدی فیلم‌های “ضد گلوله ” و “بی خداحافظی” باشد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.