سرطان توهم در جان اپوزیسیون

کد خبر: ۸۳۴۴۴

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت – ۰۶:۲۲

 

کیهان:

سایت گویانیوز با انتشار مقاله ای به انواع توهم در میان اپوزیسیون جمهوری اسلامی پرداخت.

«م ن» که خود را سکولار سبز نامیده درباره عوامل فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و روانی زمین گیر شدن اپوزیسیون جمهوری اسلامی با متوهم خواندن این اپوزیسیون نوشته است: از ابتدای پیروزی انقلاب گروه های مختلف از جمله حزب توده، ملی مذهبی ها و لیبرال ها و نیز مجاهدین خلق[منافقین] گمان می کردند که نظام نوپا با آنان کنار خواهد آمد و به عبارت بهتر به آنان باج خواهد داد.
وی در ادامه نوشته خود با عنوان اپوزیسیون متوهم با اعلام این که توهم از گروه های مورد اشاره از جمله حزب توده، ملی مذهبی ها و مجاهدین خلق[منافقین] به چپ ها و اصلاح طلبان دهه ۷۰ تسری پیدا کرد نوشت:
جریان های سیاسی و فرهنگی، و شخصیت ها و چهره های سیاسی و فرهنگی اصلاح طلب اپوزیسیون خارج کشور نیز طی سه دهه گذشته عکس برگردان آنچه که در داخل کشور وجود داشت و می گذشت بوده اند. اصلاح طلبان حکومتی در هجرت به دلیل موج مهاجرت روزنامه نگاران و متفکرانشان به خارج از کشور، کمک های مالی و تبلیغاتی از سوی منابع اروپایی و آمریکایی، و پشتیبانی جمهوری خواهان و سکولارهای اصلاح طلب با قدرت و توانی بیش از پیش به راه خود ادامه داده اند.
گویا نیوز در ادامه توهم اپوزیسیون نسبت به قدرت و توان خود را نوع دوم توهمی دانست که ضد انقلاب خارج نشین به آن مبتلاست و با اعلام این که کمک های میلیون ها دلاری آمریکا، هلند، انگلیس و… به اپوزیسیون در توهم خودبزرگ پنداری آنان نقش مهمی ایفا می کند نوشت:
توهم نسبت به توانایی و جایگاه اپوزیسیون سبب شده است اصلاح طلبان حکومتی در خارج از کشور، که بیشترین شان تیپاخوردگان از بساط قدرت اند، بپندارند حتی می توانند از این سوی مرز حکومتی اسلامی اصلاح کنند. فیل هوا کردن با حجره هایی مثل «اتاق فکر»، «شورا»ی زیرزمینی و نیمه مجهول الهویه و مجهول المکان «شورای هماهنگی راه سبز امید»، و صدور فرمان های حمله و محاصره و عقب نشینی مدنی و غیرمدنی حکومت اسلامی به اپوزیسیون داخل کشور با «اسب تروا» و ذوالجناح و یا از طریق «اسکایپ های مستقر در واشنگتن دی.سی» و «صدای آمریکا» و… از وخامت حال این عزیزان خبر دارد.
توانایی مالی، تبلیغاتی و رسانه ای این بخش از «اپوزیسیون» که با کمک های بشردوستانه(!) میلیون ها دلاری کشورهایی مثل آمریکا، هلند، انگلیس، سوئد و… تحقق یافته، متاسفانه بر تداوم و تشدید این توهم افزوده است. این جریان دسته ای از جمهوری خواهان و دیگر سکولارها را نیز به دنبال خویش کشانده است تا با این کار علاوه بر مخدوش کردن هرچه بیشتر مرزهای میان «پوزیسیون» و «اپوزیسیون» به مسخ جمهوری خواهی و سکولاریسم نیز مشغول باشد. این عزیزان که ناهار بازار دیروزشان «اتاق فکر» و پند و اندرز به ولی فقیه و شرکت شان در معرکه «انتخابات» بود و تحریم کنندگان را لعن و نفرین می کردند امروز مهار گسیخته به دنبال تحریم انتخابات و پهن کردن بساط معرکه ای دیگر به نام «انتخابات آزاد» زیر سایه حکومت اسلامی اند.
گفتنی است بعد از شکست همراه با رسوایی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ گروه های اپوزیسیون همه توان خود را- که چیزی بیشتر از وبلاگ نویسی نیست- به درگیری و فحاشی علیه یکدیگر اختصاص داده اند.
بازدید از صفحه اول

Bookmark and Share


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.