بهنود: جنبش سبز شعار بی محتواست

همکار سلطنت طلب بی بی سی انگلیس می گوید همه رسانه های اپوزیسیون نظیر جرس دچار بلا شده اند و سینه خیز می روند. بهنود می گوید تصور براندازی جمهوری اسلامی توهم بود.

کیهان: مسعود بهنود در گفت وگو با جرس (ارگان حلقه ماسونی لندن) اظهار داشت: در یک سال گذشته همه بلایی که بر سر رسانه های مخالف در داخل و خارج آمده، بر سر جرس هم آمده است یعنی کاربران بدون این که لازم باشد از جزئیات اطلاعاتی داشته باشند، این احساس را می کنند که جرس کم مطلب تر و کم توان تر شده است و این هم چیزی نمی تواند باشد جز این که توان خودش را از دست داده و با همت چند نفر دارد سعی می کند سینه خیز باقی بماند.

وی با بیان اینکه «با کمال تاسف فکر می کنم جرس عمر طولانی نمی کند»، درباره نسبت فروکش کردن جنبش سبز با کم رمق شدن رسانه های اپوزیسیون گفت: «بله می توان میان این ارتباطی را تعریف کرد. من از همان آغاز جنبش یک نگرانی عمده داشتم و متاسفانه این نگرانی دست داد. نگرانی من این بود که یک امیدواری ارتفاع گرفته و اغراق شده ای وجود داشت. بسیاری همه خواسته ها و امیدهایی که در دو خرداد به آن نرسیده بودند و بسیاری آرزوهای دیگر را از این جنبش می خواستند. برخی حتی تصور می کردند که با این جنبش می توان نظام جمهوری اسلامی را براندازی کرد. کسانی که در این جنبش ها اغراق می کنند، امید افراطی می بندند و وظایف افراطی برای این جنبش ها تعریف می کنند، پس از این که در کوتاه مدت به نتیجه نمی رسد، دچار خمودگی، یأس و غمزدگی می شوند و یک مرتبه به قسمت تاریک ماه می رویم.»

وی اضافه کرد: واقعیت این است که الان جنبش سبز تبدیل شده به یک شعار بی محتوا که جامع و مانع نیست. الان کسانی قیطان سبز می بندند ولی در حال مذاکره با آمریکا برای حمله به ایران هستند و خودشان را سبز می دانند. کسی هم حق ندارد به آنها بگوید نه شما سبز نیستید. از این طرف هم بعضی ها به دنبال آرام کردن هستند و آن قدر آرام کرده اند که چیزی به نام اپوزیسیون باقی نماند و شده است پوزیسیون.

این عنصر شیاد در حالی که سالیان سال در خدمت رژیم کودتایی سلطنت قرار داشت، ادعا کرده سرخوردگی های فعلی را درک می کند چون خودش پس از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ دچار همین تجربه شده است(!!)


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.