سرمایه رایتل از پس انداز اقشار جامعه است

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمایه رایتل از پس انداز ضعیف ترین اقشار جامعه است و در حوزه فنی صد درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ قاسمی مدیر عامل سابق رایتل در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل رایتل گفت: سرمایه رایتل از پس انداز ضعیف ترین اشخاص جامعه است و رشد ۲۵۰ درصدی در حوزه تجاری و رشد ۱۰۰ درصدی در حوزه فنی داشته است.

همچنین فیروز آبادی قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رایتل در یک پروسه طولانی با مشکلات بسیاری روبرو بوده مشکلاتی که در سطح فناوری اطلاعات و ارتباطات به صورت خاص وجود داشته و قرار بود رایتل با ۲۹ درصد آورده و ۸۰ درصد تامین مالی این پروژه انجام شود و ظرف ۵ سال به پوشش ۹۹ درصدی در سطح شهرهای کشور برسد.

وی ادامه داد: ولی تامین مالی محقق نشد و شرایطی که در وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات بود متاسفانه به طوری نبود که کمبودها جبران شود.

فیروز آبادی اظهار داشت: عده ی بسیاری زحمت فراوان کشیدند قرار ما باید این باشد که همه دوستان همکاری کنند و نگاه ما سود آوری و بنگاهی نیست. در عین حالی که هست. به هر حال هدف ما در این سرمایه گذاری نمی تواند تحت سود نباشد.

قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: باید به این پروژه کمک کرد تا بقیه راه با موفقیت و با سرعت تا حدودی که این تاخیر را جبران کند به انجام برساند.

لذا این پروژه ملی که آثارش بخشهایی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی کشور را دارد باید به انجام برسد.

*رایتل نماد پیش قراردادی تکنولوژی در چرخه ارتباطات  

همچنین جهانگرد مشاور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: رایتل نماد پیش قرار دادی تکنولوژی در چرخه ارتباطات ما در چند سال اخیر است که لازم است هر چه زودتر بتوانیم این تاخیر را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در آغاز برای عامه جامعه ممکن بود جنبه فرهنگی آن ارتباط تصویری با اشخاص با هم داشته باشد اما محتوی تکنولوژی و مبانی تکنولوژی آن یک تغییر دوره و یک ارتقای مهم تازه تکنولوژی ارتباطات است که امیدواریم تمامی موانعی که وجود دارد رفع شود. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.