سرپرست کمیته قایق های بادبانی: مشکلی در خصوص اعزام ها وجود نداشت!

سرپرست کمیته قایقهای بادبانی گفت: هیچ مشکلی در خصوص اعزام ها وجود نداشت و در نظر داریم یکی از قایقرانان را به مسابقات قطر اعزام کنیم.

  بهزاد اتابکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این هیچ مشکلی در خصوص اعزام تیم های ملی به رقابتهای بین المللی وجود نداشت و از این پس نیز وجود نخواهد داشت.
 وی گفت: قرار است ۱۵ مهر ماه مسابقات بین المللی در قطر برگزار شود و ما در نظر داریم از کشورمان احمد احمدی را به این مسابقات اعزام کنیم و با توجه به اینکه به دنبال حضور احمدی در این رقابت ها بودیم به همین دلیل به دنبال انجام تدارکات برای حضور وی در قطر هستیم. اتابکی افزود: در حال حاضر قایقرانان کشورمان تمرینات آمادگی خود را در بندر انزلی پیگیری می کنند اما با سردی هوا اردوی تیم های ملی را در بندر گنه برپا می کنیم.
 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مدتی قایقرانان کشورمان از تمرینات به دور بودند به همین دلیل ما در نظر داریم بار دیگر شرایط حضور مجدد آنها را در تیم های ملی فراهم کنیم و باید از نو شروع کنیم و همچنین در نظر داریم با طرح استعداد یابی برترین ها را گزینش کنیم.
 وی در خصوص بازسازی قایقها اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت زیادی است که از قایقها استفاده نشده به همین دلیل این قایقها باید بازسازی شوند و ما در نظرداریم این اقدامات را هر چه زودتر انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: قایقهای این رشته در حدود  یک میلیارد تومان قیمت دارند و همچنین با افزایش نرخ دلار امکان خریداری مجدد این تجهیزات وجود ندارد و به همین دلیل باید این امکانات بازسازی شوند تا بار دیگر قایقرانان از این رقابتها برای انجام تمرینات خود استفاده کنند.
 وی یادآور شد: همچنین با توجه به اینکه این قایقها در اختیار استانهای شمالی کشور است به همین دلیل در نظر داریم چند فروند از این قایقها را به جنوب کشور انتقال دهیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.