سودآوری ۱۲۰۰ میلیارد ریالی با اجرای پیشنهادهای نفتی کارکنان گچساران

یکشنبه ۱۱ تیر – ۱۱:۱۵:۱۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران خبرداد:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: پیشنهادهای کارکنان تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سود و صرفه اقتصادی برای شرکت داشته است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، غلامرضا پاکدل در حاشیه کار نمایشگاه دستاوردهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در مناطق نفت خیز جنوب توضیح داد: این میزان سود از ابتدای فعالیت نظام مشارکت، کیفیت و بهره وری در این شرکت عاید شده است.
وی با بیان این که از این رقم ۲۴۰ میلیارد ریال مربوط به سال ۱۳۹۰ بوده است، درباره برپایی نمایشگاه گفت: اقلام ارایه شده در این نمایشگاه با نظارت متخصصان این شرکت به دست صنعتگران و سازندگان داخلی تولید شده است.
پاکدل درباره ساخت دومین دستگاه تفکیک گر سیار نفت (MOS) گفت: این دستگاه با همیاری کارشناسان و متخصصان این شرکت و سازندگان داخلی طراحی و ساخته شده و در جلوگیری از هدررفت و  سوختن نفت هنگام تعمیر چاه ها و کاهش آلودگی های زیست محیطی مورد استفاده قرار می گیرد و سومین دستگاه آن نیز مراحل ساخت را می گذراند.
پاکدل ادامه داد: این شرکت تلاش زیادی برای شناسایی سازندگان داخلی و واگذاری ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز به آنها دارد.
مدیرعامل شرکت بهره بردای نفت و گاز گچساران در باره عملکرد این شرکت در زمینه تولید نفت اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰۰ درصد برنامه تولید نفت مصوب شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران در این شرکت تحقق یافت.
نمایشگاه دستاوردهای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که در محوطه ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شده است پنج شنبه گذشته در جریان سفر وزیر نفت به منطقه مورد بازدید مهندس رستم قاسمی و هیئت همراه قرار گرفت.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، یکی از شرکت های بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است که حوزه عملیاتی آن در استان کهگیلویه و بویر احمد و مناطقی از استان های بوشهر، فارس و خوزستان تمرکز دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۱۱۱۱۵۱۹۰۱۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.