سینماهای جهان میزبان ˝ازدواج بزرگ˝ رابرت دنیرو می‌شود

۲۰فروردین۱۳،

رابرت دنیرو بازیگر شناخته شده و محبوب سینمای جهان پس از موفقیت فیلم ˝دفترچه امیدبخش˝ که نامزدی دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل مرد را برای او به همراه داشت، از روز ۲۶ ماه آپریل ۲۰۲۴ میلادی (۶ اردیبهشت‌ماه) با فیلم کمدی ˝ازدواج بزرگ˝ به سینماهای جهان می‌آید.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلم کمدی خانوادگی “ازدواج بزرگ” با کارگردانی جاستین زاخام، اولین فیلم رابرت دنیرو از بین پنج فیلمی است که با نقش‌آفرینی این بازیگر سرشناس در سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده می‌رود.

بنابر این گزارش، در فیلم کمدی “ازدواج بزرگ” که تهیه‌کنندگان آن امید فراوانی به موفقیت‌اش در گیشه و فروش بالای آن در سینماهای جهان دارند، رابرت دنیرو در کنار رابین ویلیامز، بازیگر شناخته شده و مطرح فیلم‌های کمدی، همبازی شده است.

فیلمنامه “ازدواج بزرگ” را جاستین زاخام بر اساس طرحی از جین استفان بورن و برگرفته از فیلم فرانسوی “این برادر من است که ازدواج کرده” نوشته شده و داستان آن دربارهٔ تقلب یک زوج برای ازدواج با یکدیگر است که منجر به اتفاقات جالبی می‌شود.

رابرت دنیرو، دیان کیتون، کارترین هیگل، آماندا سیفرد، بن بارنس، تافر گریس، سوزان ساراندن، مک بلوکاس، دیوید رایش، شانا دادول، کریستینا کمپل و رابین ویلیامز بازیگران این فیلم کمدی به تهیه‌کنندگی ملنیوم فیلمز و تان فیلمز می باشند.

به نوشته هالیوودنیوز، فیلم‌های مطرحی همچون “Going Greek” (2001)، “The Bucket list” (2007) و “Lights Out” (2011) از جمله فیلم‌های مطرح جاستین زاخام می باشند که پیش از این جلوی دوربین برده است.

فیلم اکشن “فصل کشتار” ساخته بنجامین فورد، فیلم جنایی “متل” ساخته دیوید گروویچ، درام جنایی “مالاویتا” ساخته لوک بسون و کمدی “لست وگاس” ساخته جان تورلتب، دیگر فیلم‌هایی می باشند که با بازی دنیرو در سال ۲۰۲۴ اکران خواهند شد.

همچنین بازی رابرت دنیرو در سه فیلم “کمدین”، “دستان سنگی” و “بازی کینه” نیز برای اکران در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۴ میلادی قطعی شده و بزودی بازی فیلمبرداری انها بر اساس زمانبندی‌های مشخص شده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.