سیویلیکا میزبان پژوهشگران در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/مجموعه پایگاههای سیویلیکا، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، که از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه در مصلای تهران برگزار می گردد، میزبان محققان و پژوهشگران گرامی است.
به گزارش ممتاز ؛ در این نمایشگاه کاربران و پژوهشگران می توانند با مراجعه به غرفه سیویلیکا، کارتهای عضویت و افزایش اعتبار را با ۲۵ درصد تخفیف تهیه نمایند. غرفه سیویلیکا در سالن ناشران الکترونیک (سالن شماره ۷غرفه شماره ۹/۱۸ واقع می باشد.
سیویلیکا (www.CIVILICA.com) ناشر رسمی مقالات کنفرانسهای کشور می باشد که تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار عنوان مقاله کنفرانسهای کشور در این پایگاه نمایه سازی شده است. با افزوده شدن بخش ژورنالها که در حال حاضر به صورت آزمایشی در این پایگاه مرجع آغاز به فعالیت نموده است، محققان و پژوهشگران می توانند از یک بخش جستجو، به کلیه منابع علمی کشور دسترسی یابند.

گفتنی است مجموعه سیویلیکا، دارای وب پایگاه اینترنتیهای علمی پژوهشی از جمله بانک مقالات کنفرانسهای علمی کشور، بانک کنفرانسهای خارجی ،مرجع کتاب و پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ، پایگاه خبری تحلیلی صنعت ساختمان – ممتاز و… می باشد.

وبسایت مرجع کتاب (Librarya) به منظور تامین نیاز کاربران کشور به کتابهای علمی تخصصی راه اندازی شده است و ارائه کننده دهها هزار کتاب مرجع تخصصی در کلیه حوزه های علمی می باشد. 

 

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.