شاسی بلند لوکس لینکلن MKX

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

لینکلن با وجود افول ستاره‌اش، همچنان در چین طرفدار دارد و شاید همین بازار سبب شده که تاکنون به مصیبت ورشکستگی دچار نشود. بنابراین جای تعجب نیست که معرفی تازهترین SUV لوکس لینکلن در نمایشگاه پکن صورت گرفته است.

Lincoln MKX Concept

Lincoln MKX Concept

لینکلن MKX از زیرساخت‌های فورد آج استفاده می‌کند و نمای ظاهری آن نیز یادآور آخریم مدل‌های لینکلن کانسپت مخصوصاً MKC شاسی‌بلند و MKZ سدان است.

Lincoln MKX Concept

Lincoln MKX Concept

طراحی خاص لینکلن جذاب و لوکس است. چراغ‌های باریک LED و جلوپنجره با خطوط افقی بسیار هماهنگ شده‌اند. آینه‌ها نیز با چراغ‌های زیبایی نورپردازی شده‌اند. چرخ‌های ۲۱ اینچی، خطوط روی بدنه و سقف شیب‌دار، نمای جانبی خودرو را اسپرت و پویا نشان می‌دهند. با این حال در نمونه های تولیدی، این چراغها و آینه های زیبا و دستگیره مخفی درها حذف شده و جای خود را به طراحی متعارفی خواهند داد.

رندری از نمونه احتمالی تولیدی لینکلن MKX

رندری از نمونه احتمالی تولیدی لینکلن MKX

سقف شیشه‌ای پانوراما، سبب روشنایی بیشتر کابین شده است. لینکلن تصویری از فضای داخلی خودرو منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد که تا نمایشگاه لس‌آنجلس، این بخش نیز تکمیل گردد.

Lincoln MKX Concept

Lincoln MKX Concept

برای قوای محرکه نیز از موتور اکوبوست ۲٫۳ لیتری توربوی فورد با ۲۸۵ اسب بخار نیرو یا موتور شش سیلندر ۲٫۷ لیتری با توربوی دوقلو یا موتور ۳٫۷ لیتری و برای انتقال نیرو از گیربکس‌های شش سرعته اتومات و حتی نه و ده سرعته اتوماتیک نام برده می‌شود.

لینکلن با مشارکت یک شرکت چینی تا سال ۲۰۱۶، هر چهار مدل تازه خود را در این کشور تولید خواهد کرد. [دانلود ویدئو]

۰۲

اردیبهشت


Lincoln MKX Concept


فورد شاسی بلند لوکس لینکلن ویدئو کلیپ کانسپت


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.