شرکت‌ سرمایه‌گذاری مخابراتی‌ها در آستانه تاسیس

۱۲خردادماه،

شسکام (شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات) در حال طی‌کردن مسیر شکل‌گیری، ثبت و آغاز به کار خود است و تمام همت مدیران آن، این است که این شرکت با وجود بعضی مشکلات، به زودی آغاز به کار کند که با آغاز فعالیت و عقد اولین قرارداد کاری در این شرکت، شسکام پاسخکوی تمامی ابهامات همکاران خواهد بود.
مطهری – مدیرعامل شرکت شسکام – با بیان این مطلب، اظهار کرد: همزمان با تاسیس شرکت شسکام، در میان همکاران، ابهاماتی درخصوص نحوه‌ی فعالیت و سایر مسایل مرتبط وجود داشت که هیات مدیره شرکت بر آن است تا موارد ابهام را برطرف کند.
وی افزود: یکی از موارد ابهام برانگیز که بعضا به طرق مختلف در میان همکاران ایجاد ذهنیت منفی نسبت به فعالیت شسکام کرده است، تصور اشتباهی است که مطرح می‌شود شسکام تمامی کارهای مخابرات را در دست می‌گیرد و بر این اساس پیمانکاران مخابرات همگی بیکار می‌شوند.
به گفته او برای رفع این ابهام باید به این نکته تاکید کرد که تنها ۴۹ درصد سهام شسکام از آن مخابرات است. بنابراین شسکام به عنوان یک شرکت مستقل حقوقی، نه تنها سبب بیکاری پیمانکاران در مخابرات نمی‌شود، بلکه حامی پیمانکاران و سبب ترقی آنها نیز خواهد بود. اگر مخابرات تمامی فعالیت‌هایش را هم بخواهد به شسکام واگذار کند، شسکام موظف و مکلف به پذیرش نیست.
مدیرعامل شرکت شسکام، ضمن اشاره به این مطلب که ایجاد ارزش افزوده در اموال واملاک اولین هدف شسکام است که از طریق ساخت‌وساز می خواهد به آن دست یابد، افزود: شسکام در نظر دارد در قالب سهام شسکام و دوم در قالب مشارکت همکاران در مسیر ساخت مسکن برای همکاران، به موفقیت‌هایی دست یابد. در این زمینه می‌توانیم از املاک بلا استفاده مخابرات بهره‌مند شویم.
براساس اطلاعات نشریه ارتباطات وی افزود: شرکت مخابرات ایران می توان به ازای ۴۹ درصد سهام خود در شسکام، بخشی از املاک خودرا بر اساس قیمت آن ملک، به شرکت شسکام واگذار کند تا این شرکت با سرمایه‌های همکاران بتواند برای آنها مسکن بسازد.
مطهری در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن اشاره به این مطلب که هنوز یک ریال از خود شرکت، در جایی نه هزینه و نه سرمایه‌گذاری شده است، اظهار کرد: تاکنون تمام هزینه‌های شسکام را شرکت مخابرات ایران انجام داده است. شسکام یک شرکت نوپاست از دل همکاران مخابراتی و نیازمند هرگونه حمایت از طرف تمامی سهامداران و همکاران است.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.