شکایت مجلس از روزنامه ایران

جام جم آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما خود را موظف می دانیم که برای نمایندگان و ملت بزرگ ایران احقاق حق کنیم گفت: در راستای اقدام غلط روزنامه ایران قصد داریم فردا شکایتی را تقدیم دادگاه کنیم و بخش حقوقی مجلس در این زمینه اقدام لازم را انجام خواهد داد.

 محمدرضا باهنر با اشاره به خبر روزنامه ایران مبنی بر اینکه سالانه ۷۰۰ میلیون خرج نمایندگان و ۵۵ هزار تومان ماهانه خرج مردم می شود گفت: متاسفانه روزنامه ایران در تیتر صفحه اول خود عنوان کرده که ۷۰۰ میلیون تومان سالانه خرج هر نماینده می شود در حالی که این یک دروغ بزرگ است و تخلف به شمار می آید.

وی با بیان اینکه این مبلغ که روزنامه ایران آن را از ضرب و تقسیم کل بودجه بدست آورده است مربوط به هزینه های دیگر است گفت: کل این مبلغ برای پروژه های عمرانی اطراف مجلس صرف می شود و ما بدنبال ساخت دفتر مستقل برای هر نماینده هستیم ضمن اینکه خانه های سازمانی مجلس نیز درحال ساخت است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشخص نیست روزنامه ایران چه اهدافی را دنبال می کند گفت: اگر قرار باشد برخی این گونه ضرب و تقسیم انجام دهند باید گفت به هر وزیر نیز هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می رسد در حالی که وزرا این مبالغ را برای خودشان نمی خواهند و صرف خدمت به مردم می کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاه نمایی ارگان رسمی دولت بعد ازبرگزاری انتخابات پرشکوه و پرعظمت مردم علیه مجلس مناسب نیست گفت: این که ارگان دولت بخواهد در فضای عمومی مجلس را در مقابل مردم قرار دهد واقعا آدم نمی داند هدف چیست؟

باهنر ادامه داد: مسئله ای که در زمینه مطلب روزنامه ایران بسیار مهم است این است که مجلس هشتمی ها این بودجه را تصویب کرده اند که تا ۱۵ روز دیگر دوره اشان تمام می شود و حتی اگر برفرض محال هم بحث این بودجه درست باشد در واقع نمایندگان مجلس هشتم برای منتخبان مجلس نهم این بودجه را تصویب کرده ا ند و خودشان هیچ سودی نمی برند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.