صادقیان:مگر تیم‌ ملی صاحب ندارد که نکونام جلوی دعوتم را بگیرد؟/ترجیح می‌دهم در مورد عمران‌زاده حرف نزنم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان در بازی روز جمعه بهترین بازیکن زمین بود که بازیکنان استقلال چند بار او را با خطاهای مختلف متوقف کردند.

به گزارش ممتاز؛ نکته مهم بعد از بازی این بود که حنیف عمران زاده در مصاحبه هایش تاکید کرد که صادقیان از مدافعان استقلال رد نشده و اگر هم چنین اتفاقی افتاده است، شاید او زندان بوده و دریبل های صادقیان را ندیده است. همین موضوع کری خوانی بین او دو بازیکن را بیشتر کرده و حلا صادقیان جواب عمران زاده را می دهد. با پیام در مورد این شایعه که شاید به خاطر تکل روی پای جواد نکونام به تیم ملی دعوت نشود هم صحبت کردیم و او حرف های جالبی زد.

*شایعات اخیر در مورد تکلی که روی پای نکونام زدی را شنیده ای؟

بله، من شنیده ام که می گویند به خاطر این تکل به تیم ملی دعوت نمی شوم و نکونام نمی گذارد که دعوت شوم. البته این ها همه شایعه است و توجهی به این مسائل ندارم. شرایط بازی طوری بود که عصبانی بودم و یک مقدار هم جو مرا گرفته بود. بعد از آن تکل از خود آقا جواد هم عذرخواهی کردم.

*ولی سال ها پیش که مبعلی روی پای دایی تکل زد ،مدت ها به تیم ملی دعوت نشد. فکر نمی کنی این اتفاق برای تو رخ دهد؟

من اصلا نمی توانم این موضوع را در ذهن خودم جا دهم چون نکونام یک بازیک با شخصیت و حرفه ای است و به آقا جواد نمی آید که چنین آدمی باشد. وقتی این شایعات را می شنوم هنگ می کنم، مگر تیم ملی صاحب ندارد که نکونام مانع دعوتم شود؟ مطرح کردن این حرف ها درست نیست و باز هم می گویم که نکونام کاپیتان تیم ملی است و شخصیت با ارزشی دارد. این حرف و حدیث ها فقط در فوتبال ایران وجود دارد.

*حرف های تازه عمران زاده را شنیده ای؟

چه گفته؟

*گفته که تو بچه هستی و برایت خوب نیست به زندان بروی. در این مورد چه صحبتی داری؟

ترجیح می دهم در مورد فوتبالیست ها حرف بزنم نه عمران زاده. دربی دیگر تمام شده و می خواهم روی چیزهایی فکر کنم که ارزش داشته باشد. الان تمرکزم فقط موفقیت پرسپولیس است و اینکه خوب بازی کنم.

*این روزها همه از تساوی در دربی شاکی می باشند.در این مورد چه صحبتی داری؟

این بازی اولین تجربه دربی من بود و شرایط و جوّ آن را نمی‌دانستم قبل از دربی بسیار راحت و ریلکس بودم اما وقتی به استادیوم آزادی و زمین چمن رفتم تازه فهمیدم که سبب این همه تساوی در دربی‌ها چیست، اما حقیقت این است که هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و همه بازیکنان دو تیم تلاش کردند که در بازی گل داشته باشد.

*ولی بهتر نبود دربی برنده داشته باشد؟

هواداران دو تیم باخت را دوست ندارند. فکر کنید پرسپولیس در دربی می‌باخت، آنگاه تا یک مدت نمی‌توانستیم از خانه‌هایمان خارج بیاییم. در محل ما همه دوستان من و همسایه‌ها همیشه می‌گفتند که ما از شما قهرمانی نمی‌خواهیم اما بازی دربی را نبازید. باور کنید هر دو تیم دوست داشتند برای برد بازی کنند ولی در نهایت شرایط طوری شد که بازی  تساوی کشید. مطمئنا حسایت های بازی روی کار دو تیم تاثیر گذاشت و ما برای تماشای یک دربی خوب باید حسایت ها را کم کنیم.

*در مورد بازی این هفته مقابل گسترش فولاد چه صحبتی داری؟

بازی مهمی است و ما باید تحت هر شرایطی سه امتیاز را بگیریم. وقتی قهرمانی می خواهیم پس نباید در بازی های خانگی امتیاز از دست بدهیم. انشاالله با حمایت هواداران گسترش را می بریم.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.