صادقیان: یک روز برای تراکتورسازی بازی می‌کنم/ تبریک من به نکونام ربطی به آن شایعات ندارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس این روزها در اردوی تیم امید حضور دارد.

به گزارش ممتاز؛ این در حالی است که بسیار‌ها معتقدند او باید به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شد و حضور در جمع شاگردان کارلوس کروش حق صادقیان بود. با این حال او همه چیز را به حساب قسمت می‌گذارد و امیدوار است که در آینده به اردوی تیم ملی دعوت شود. صادقیان در خصوص شرایط تیم امید، آینده پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ می‌دهد.

شرایط تیم امید چطور است؟

ما یک اردوی شبانه روزی را برگزار می‌کنیم و خوشبختانه شرایط تیم خوب است. تمرینات را به صورت منظم دنبال می‌کنیم و امروز هم یک بازی دوستانه با ذوب آهن داریم.

خیلی‌ها معتقدند الان باید در تیم بزرگسالان بودی، نظر خودت چیست؟

به هر حال قسمت اینطور بوده که در تیم امید باشم. من کار خودم را انجام می‌دهم و فکر می‌کنم در بازی‌های آینده هم همین پیام صادقیان باشم. قسمت این بود که به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشوم ولی نباید انگیزه‌ام را از دست بدهم. اگر بی‌انگیزه شوم قطعا ضرر خواهم کرد.

مثل اینکه به جواد نکونام بابت قرار گرفتن او در فهرست بهترین بازیکن سال آسیا تبریک گفته‌ای؟

بله، من به نکونام تبریک گفتم و امیدوارم او به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود. الان دیگر بحث استقلال و پرسپولیس مطرح نیست و مهم این است که فوتبال ایران به یک افتخار دیگر دست پیدا کند.

تبریک گفتن تو ربطی به شایعات اخیر ندارد که می‌گویند نکونام سبب شده تا به تیم ملی دعوت نشوی؟

تبریک من به نکونام ربطی به این مسائل ندارد در ضمن نظری در مورد این شایعات ندارم. من باید در بازی‌های لیگ برتر تلاش کنم تا سرانجام به تیم ملی دعوت شوم.

شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

خوشبختانه بازیکنان تمرینات خود را انجام می‌دهند و امیدوارم نیم فصل دوم را هم بسیار خوب آغاز کنیم. متاسفانه من در بازی با تراکتور به خاطر محرومیت غایب هستم ولی امیدوارم این بازی را ببریم. بازی کردن در تبریز آن هم مقابل هواداران متعصب تراکتور بسیار سخت است ولی امیدوارم پرسپولیس در آنجا ۳ امتیاز را بگیرد.

راستی در مورد تیم شهرت چه صحبتی داری؟

به هر حال تراکتور را همه تبریزی‌ها دوست دارند. نمی‌دانم این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد ولی یک روز برای تراکتور بازی خواهم کرد و پیراهن این تیم را بر تن می کنم.

فکر می‌کنی پرسپولیس قهرمان شود؟

صحبت کردن در مورد قهرمانی از حالا بسیار زود است ولی  امیدوارم به این عنوان برسیم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.