صداوسیما شهرک “مختارنامه” را نمی‌خواهد/ صدور حکم قلع و قمع

محمود فلاح تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی “مختارنامه” درباره آخرین وضعیت شهرک “مختارنامه” واقع در احمدآباد مستوفی به خبرنگار مهر گفت: واقعیت امر این است که من در مدت زمان یک سال و نیم گذشته درگیر حضور در دادگاه و مسائل حقوقی سازمان در خصوص این پروژه هستم و این موضوع از خرداد ۹۰ به دنبال پخش آخرین قسمت سریال شدت بیشتری پیدا کرده است.

وی افزود: در این مدت بارها به شعبه پنج دادگاه اسلامشهر رفته‌ام و دادگاه نیز در آخرین جلسه حکم قلع و قمع را صادر کرده است. من به این حکم اعتراض کردم اما در تجدید نظر نیز همین حکم صادر شد.

این تهیه‌کننده از موافقت صاحبان زمین با فروش آن طبق قیمت کارشناسی روز، اظهار کرد: با این حال دفتر حقوقی سازمان صدا و سیما به تازگی طی نامه‌ای از قول معاونت سیما به من اعلام کرد که سازمان صداوسیما درصدد ساخت یک شهرک سینمایی اساسی است و نیازی به خرید شهرک “مختارنامه” ندارد. 

وی تصریح کرد: رونوشت این نامه به حسن اسلامی‌مهر مدیر مرکز سیمافیلم داده شده بود و بعد از پیگیری که در این زمینه انجام دادم، اسلامی مهر اعلام کرد ظرف یکی دو هفته آینده خبر قطعی را به من می‌دهد و حسین مسیح‌پور مدیر روابط عمومی مرکز سیما فیلم را نیز مأمور ساماندهی به این موضوع کرده است.

فلاح گفت: این اتفاق روز شنبه یعنی ۵ روز پیش رخ داد. با وجود انصراف کامل سازمان صداوسیما از خرید شهرک “مختارنامه” طبق وعده مدیر مرکز سیما فیلم از صاحبان زمین خواهش کردم دو هفته دیگر به ما وقت بدهند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.