صفارهرندی: مبتکر جنگ نرم در دنیا ایران است

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران گفت: مبتکر و پیروز جنگ نرم در دنیا ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمد حسین صفار هرندی که در جمع دانشجویان دانشگاه بیرجند سخن می گفت، با اشاره به این که دشمنان به دنبال ضربه زدن به ایران هستند، تصریح کرد: در مرکز تحقیقاتی اسرائیل هزار پروژه شناخت تشیع در دستور کار صهیونیسم است.

وی ادامه داد: صهیونیسم با اقدامات ابلهانه ای مانند توهین به پیامبر(ص)، قرآن سوزی، طرح خراب کردن خانه کعبه در سال ۲۰۰۵، ساخت فیلم و تخریب مقدسات مسلمانان به دنبال جریحه دارکردن مقدسات مسلمانان است و هرگز این اقدامات کارساز نخواهد بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توهین به مقدسات مسلمانان را نسخه هایی انحرافی از اسلام دانست و گفت: هر اقدامی که افراد را از نگاه اسلام دور کند، نسخه انحرافی است.

صفارهرندی تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر بیشتر از این که به فکر منهدم کردن سایت های هسته ای باشند به تخریب فکر و قلب فرزندانمان فکر می کنند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به پیشرفت چشمگیر ایران در زمینه های نظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اوایل جنگ رزمندگان ما از کمترین سلاح افزار جنگی برخوردار نبودند، اما در حال حاضر موشک اسپینگر اسباب بازی بچه بسیجی های ما شده است.

وی به پیشرفت های چشم گیر ایران در زمینه های نظامی اشاره کرد و گفت: امروز موشک های پیشرفته ایران خواب را از چشمان رژیم اسرائیل ربوده است.

صفار هرندی با بیان این که ماده اولیه قدرت ایران سلاح اراده است، افزود: همین موضوع باعث شده تا در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی پیروز میدان نبرد باشیم.

وی تحریم های اخیر دشمنان علیه ایران را بی اثر دانست و تصریح کرد: این تصمیم دشمنان باعث شده تا قیمت نفت ایران از ۸۵ دلار به ۱۱۵ دلار در هر بشکه برسد که این به نفع ایران و به ضرر دشمنان تمام شد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به پیشرفت های چند سال اخیر کشور در زمینه های فرهنگی و هنری نیز اشاره و اظهاکرد: در سال های اولیه بعد از پیروزی انقلاب تعداد کتاب های منتشر در سال بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ جلد بود، اما در حال حاضر در کشور ۷۰ هزار عنوان کتاب سالانه به چاپ می رسد.

صفارهرندی ادامه داد: در زمینه ارائه مقالت نیز نسبت به ۸ سال گذشته پیشرفت شش برابری داشته ایم.

وی ساخت فیلم توهین آمیز نسبت به ساحت پیامبر (ص) از سوی صهیونیسم را نشان از ناتوانایی آن ها در برابر مسلمانان دانست و خاطر نشان کرد: صهونیسم با این اقدامات به دنبال تحریف مقدسات مسلمانان است.


مجله اینترنتی ممتازنیوز سرگرمی و تفریحی اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.