ضرورت اقدام عملی مسئولان در جهت احداث جاده علی‌آباد – شاهرود

نماینده مردم گلستان در مجلس گفت: هیچ اقدامی از سوی مسئولان امر در جهت پیشبرد جاده علی آباد- شاهرود صورت نگرفته است، این در حالی است که در سفرهای استانی دولت قول راه‌اندازی این جاده به مردم داده شده بود.

رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ، درباره مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: سیل گلستان ۹۰ میلیارد خسارت در این منطقه به جا گذاشته و محصولات کشاورزی و جاده‌های بین‌المزارع و چاه‌های آبیاری را از بین برده است.
 
وی در ادامه از تلفات جانی این سیل خبر داد و تصریح کرد: سیل گلستان شش کشته نیز بر جای گذاشته، به خصوص در شهرستان علی آباد کتول که با خسارات بیشتری مواجه بوده‌ایم و این در حالی است که هیچ گونه توجهی از سوی مقامات مسئول در این زمینه به عمل نمی‌آید.
 
نماینده مردم گلستان از قول افتتاح جاده علی آباد-شاهرود در سفرهای استانی دولت گفت و اظهار داشت: در سفرهای استانی دولت تصویب شد جاده علی آباد- شاهرود راه اندازی شود و مسئولان به صورت عملی وارد شوند ولی تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسئولان امر در این راستا صورت نگرفته است.

نوروزی از عدم احداث کارخانه پتروشیمی در منطقه خود خبر داد و خاطر نشان کرد: در دو سفر رئیس جمهور از حوزه زیر ساختی در چند سال اخیر و راه اندازی کارخانه‌های متعدد در این منطقه صحبت شد که مهمترین آن کارخانه پتروشیمی است که در جهت کاهش نیروی بیکار در منطقه تاثیر می گذارد ولی تا امروز هیچ پیشروی در صنایع کارخانجات دیده نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.