ضرورت حمایت از محصولات رایانه‌ای اسلامی ایرانی در عرصه گیم

۰۹ام بهمن ،

به گزارش خبرگزاری مهر، لاله افتخاری فرهنگ‌سازی با بهره گیری از ظرفیت بازی‌های رایانه‌ای را در عصر کنونی ضروری دانست و افزود: با ارتقای سطح کیفی بازی‌های رایانه ای خلاء موجود در زمینه بازی‌های اسلامی ایرانی در بازار برطرف خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تبلیغات و معرفی درست تولیدات داخلی گسترده در عرصه گیم می‌توان نیاز خانواده‌ها و مخاطبان این عرصه را تامین کرد.

وی با اشاره به حضور متولی گیم کشور در این کمیسیون، ارتقای بودجه بنیاد بازی‌های رایانه‌ای را با توجه به نیاز جامعه ضروری عنوان کرد و با بیان اینکه در این جهت باید کار کارشناسی صورت گیرد ادامه، اظهار داشت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان متولی صنعت گیم می‌تواند با ارتقای بازدهی در تولید و عرضه بازی درآمد مورد نیاز کسب کند و در این راه باید مورد حمایت قرار گرفته تا توانایی انجام فعالیت مورد نظر را داشته باشد.

افتخاری،  به راهکارهای ارتقای جایگاه گیم در کشور اشاره کرد و توضیح داد: نمایندگان کمیسیون فرهنگی می‌توانند با برگزاری جلساتی در عرصه گیم، زمینه آشنایی دیگر نمایندگانی که به تازگی در عرصه فرهنگی حضور یافته‌اند و نیز زمینه حضور پررنگ تولیدات ایرانی در عرصه های بین‌المللی را هموار سازند.

وی به ارائه گزارش عملکرد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در عرصه تولید و توزیع بازی در داخل و خارج اشاره کرد و یادآور شد: این بنیاد با تشریح وضعیت صنعت گیم کشور و ارائه توانایی و مشکلات این عرصه می‌تواند حمایت‌های بیشتری را از طریق مجلس جذب کند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.