ضرورت مقابله همه جانبه دستگاههای مسئول با ترویج فرقه ضاله بهائیت در میان جوانان

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بر ضرورت مقابله همه جانبه با ترویج فرقه ضاله بهائیت در میان جوانان تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به ترویج فرقه ضاله بهائیت در برخی مناطق کشور و در میان قشر جوان جامعه گفت: متاسفانه تبلیغ فرقه انحرافی بهائیت در برخی از استان‌های کشورمان در حال گسترش است و این موضوع مقابله جدی مسئولین فرهنگی کشور با این تهاجم فرهنگی نوظهور را می‌طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی افراد بدلیل سطح پایین اطلاعات و آگاهی فریب تبلیغات فعالان این فرقه را می‌خورند، تصریح کرد: رسانه‌ها و سایت‌های داخلی نقش بسزایی در افزایش آگاهی و اطلاعات مردم به عهده دارند که باید در این راستا فعالتر از گذشته گام بردارند.

نماینده مردم بناب همچنین بر لزوم تبلیغات گسترده علمای حوزه‌های علمیه در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلامی  تأکید کرد و گفت: علمای حوزه‌های علمیه باید فعالانه در این عرصه تلاش کنند و مانع از تبلیغات سوء دشمنان در قالب‌های گوناگون شوند.

باقری در پایان با بیان اینکه انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت‌های مالی خود از این فرقه قصد انجام تلاشهایی برای تضعیف روحیه اسلامی جامعه خصوصا جوانان را دارند، خاطرنشان کرد: دستگاه امنیتی کشور باید پیش از گذشته برتحرکات صورت گرفته از سوی عاملان ترویج فرقه ضاله واکنش نشان داده و برخورد شدیدی با تبلیغ کنندگان این فرقه انجام دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.