باید فرقه‌های ضاله و مخصوصا بهائیت را از راه‌های قانونی منزوی کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: باید فرقه‌های ضاله و مخصوصا بهائیت را از راه‌های قانونی منزوی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی در همایش محفل نیرنگ(جریان شناسی فرقه ضاله بهائیت و انجمن منحرفه حجتیه) افزود: اسلام تأکید فراوانی بر مبارزه با دشمن و دشمن‌شناسی دارد و از این‌رو حدود ۷۰۰ آیه مبارکه در قرآن مجید در ارتباط با این مهم نازل شده است.

وی با بیان این‌که «مسلمان واقعی همه روزه و در همه حال در مبارزه و جهاد است» اظهار کرد: ملت ایران ملت مبارزی است و برای دفاع از دین چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم به مبارزه می‌پردازد و این مبارزه یا با سلاح و یا از طریق زبان ادامه دارد.

امام جمعه سمنان با بیان این‌که «این فرقه‌های منحرف، خطرناک‌اند» افزود: باید با کار فرهنگی و از راه و مجرای قانونی با این فرق و به خصوص با فرقه ضاله بهائیت که مراجع عظام تقلید آن‌ها را کافر می‌دانند مبارزه و آنها را منزوی کرد.

وی رسالت روحانیت را در این مبارزه، مهم ارزیابی کرد و گفت: باید بیش از این‌ها روشنگری کرد و نباید نسبت به رشد آنها بی‌تفاوت باشیم چرا که آنها دشمن اسلام‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که «معامله با پیروان فرقه‌های ضاله باطل است» خاطرنشان کرد: باید با هر دشمنی متناسب با شرایط آن مبارزه کرد چه این دشمن آمریکا باشد چه بهائیت.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به روز جهانی کودک نیز گفت: کودکان امروز بزرگان فردا هستند و از این رو اگر خوب و آنگونه که اسلام از ما خواسته آنها را تربیت کنیم، آینده کشور تأمین می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: دین مبین اسلام تأکید بسیاری دارد که کودکان را با مهارت‌های اجتماعی و فرائض دینی آشنا کنیم، اما متأسفانه در بیشتر مواقع ما بیشتر به فکر ظاهر فرزندان و کودکان هستیم نه به فکر دین و درون آنها.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.