طائب: اسد به بعضی آقایان اصلاحاتی گفته بود قدر آیت​الله خامنه‌ای را بدانید/ دشمن به دنبال انحراف در خط ولایت است

۱۳م آذر ،

حجت‌الاسلام مهدی طائب در مجموعه ورزشی شهدای بسیج سپاه کاشان اظهار داشت: ۲۱ موردی که مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی مطرح کردند امروز به عنوان مسائل فوق استراتژیک کشور محسوب می‌شود تا از این راه عدالت در جامعه از پایین به بالا نهادینه شود.
وی افزود: هدف مقام معظم رهبری از طرح بحث سبک زندگی در جامعه ایجاد عدالت در خانه بین زن و شوهر است تا فرزندان نیز مفهوم عدالت را از خانه آموخته و آن را به جامعه منتقل کنند.
اهم صحبت های مسئول قرارگاه عمار را در ادامه به نقل از فارس بخوانید؛
• اگر ما بتوانیم عدالت در جامعه را از پایین به بالا ایجاد کنیم، عدالت در سبک زندگی نیز شکل‌ می‌گیرد. مهمترین هدف مقام معظم رهبری از طرح سبک زندگی تبیین و نهادینه کردن عدالت در کانون خانواده است.
• با تحقق عدالت در خانه، نیروی عدالت‌محور تربیت‌ شده در خانه نیرویی عدالت‌مدار در سطح جامعه خواهد بود و با توسعه و نهادینه شدن این عدالت در سراسر جامعه، نیروی عدالت‌مدار مورد نیاز برای ظهور امام زمان (عج ) تأمین می‌شود.

• حرکت امام حسین (ع) و یاران با وفایش به سوی کربلا به واسطه آرمان عدالت‌خواهی در قیام عاشورا بود. امروز نیز خط مقدم عاشورا در نبرد با یزیدیان زمان یعنی آمریکای جنایتکار و صهیونیزم خبیث، در سوریه ایجاد شده است.

• دشمن با تمام نیروهای خود در مقابل مقاومت در سوریه ایستاده است اما یک نادان در شیراز اعلام می‌کند کمک به بشار اسد و سوریه یاری رساندن به دیکتاتوری است.

• بشار اسد کسی است که در دیدار با بعضی از آقایان اصلاحاتی در سوریه تأکید کرده قدر رهبر شجاع‌ جمهوری اسلامی یعنی آیت‌الله خامنه‌ای را بدانید.

• امروز در وضعیت وارونه با عاشورا به سر می‌بریم چراکه در عاشورا، به ظاهر پیروزی با یزدیان بود اما اکنون ظاهر قضیه هم دگرگون شده و شمشیر در پس گردن عمر سعد و یزید زمان قرار گرفته است.

• همانطور که در کربلا اگر یک نفر از اصحاب امام حسین (ع) شمشیر را کنار می‌گذاشت جبهه حق شکست می‌خورد، امروز نیز چنانچه یک نفر از ما شمشیر را کنار بگذاریم عاشورایی دیگر رقم خورده و اوباما یزید زمان بر ما مستولی می‌شود.

• امروز رئیس جمهور آمریکا به دنبال فرصتی است تا یکی از ما شمشیر را کنار بگذاریم تا مسلمانان در خط مقدم مقاومت در سوریه که نیازمند حمایت می باشند، نابود شوند. در صورت هر گونه قصوری که منجر به شکست مقاومت در سوریه شود، اسلام شکست خورده است.

• امروز هدف اول دشمن مقام معظم رهبری است تا با ایجاد انحراف از خط ولایت به اهداف خود برسد اما آنها غافل از این می باشند که حرکت عاشورا یک چراغ راه و مسیری است که شیعه را هدایت می‌کند.

• ما امروز برای رسیدن به هدف با یک مانع داخلی و یک مانع خارجی رو‌به‌رو هستیم که مانع داخلی نمی‌داند برای عامل خارجی فعالیتی مضاعف دارد.

• هیچ مانعی نمی‌تواند سد راه جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهدافش باشد، رژیم صهیونیستی این به ظاهر قلدر جهان در جنگ هشت روزه غزه با موشک‌های فجر ۵ ایرانی شکست خورد و امروز همه می‌دانند پشتیبان غزه در امر مقاومت جمهوری اسلامی است.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.