آقاتهرانی: بعضی از سر لج و لجبازی اصول‌ را خراب می‌کنند

۲۶ام بهمن ،

aghatehrani.JPG

دبیرکل جبهه پایداری گفت: هر راه و مسیری غیر از مقام ولایت، انحراف به سمت فتنه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در نشست «۳۴ سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف» که از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من فردی انقلابی هستم و دیپلمات نیستم، به همین سبب ایشان دارای شفافیت بیان و لهجه می باشند و اهل وابستگی به دنیا نیستند.

وی افزود: مقام معظم رهبری به لطف خدا مصلحتی جز تکلیف‌مداری ندارد، ایشان اهل هتاکی و افشاگری نیستند و کارهای زشتی که اخیرا استفاده شده است، خوب نمی‌دانند و اسم این ها را جسارت و شجاعت نمی‌گذارند.

وی گفت: امروزه شاهدیم برای رسیدن به هدفی مقدس، از کارهای نامقدس و نامبارکی استفاده می‌شود که به دنبال آن می‌بینیم بعضی‌ها با عنوان حزب اصولگرا به گونه‌ای برخورد می‌کنند و گاهی اوقات در صفحاتی از پایگاه اینترنتی‌های‌شان به مقام معظم رهبری توهین می‌کنند و شاهدیم گاهی از سر لج و لجبازی اصول‌ را خراب می‌کنند.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: رسانه‌های بیگانه امروزه به احمدی‌نژاد و لاریجانی حمله نمی‌کنند، طرف حمله آن‌ها به مقام ولایت است، آن‌ها به بهانه‌های مختلف به جای نرم کردن ماجرا، می‌گویند که ولایت مشکل دارد که مسوولان اینچنین رفتار می‌کنند.

وی در پایان افزود: باید سربازی و ولایتمداری کرد، نظام وقتی اسلامی است که ولایت در راس امور باشد و همه مطیع او باشیم. اگر ولی فقیه را داشته باشیم، ان‌شاءالله حزب‌الله می‌ماند و هر راه و مسیری غیر از مقام ولایت، انحراف به سمت فتنه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.