طرح‌ارتقاء سطح‌کیفی مرمت و لکه‌گیری‌هندسی معابر و ترمیم‌ دریچه‌ها

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۴:۴۹:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

از ۲۰ خرداد تا ۷ تیر صورت‌می‌پذیرد ؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها از اجرای طرح ارتقاء سطح‌کیفی مرمت و لکه‌گیری‌هندسی معابر و ترمیم‌دریچه‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس شهرام‌باقری ضمن اعلام خبرفوق، هدف از اجرای این طرح را افزایش‌کیفیت عملیات‌مرمت و بهساز‌ی‌موضعی‌ معابر، کاهش تعداد‌چاله‌ها و رفع‌مشکل دریچه‌های غیرهمسطح دانست و یادآورشد: عملیات‌اجرایی این طرح از بیستم خردادماه سال‌جاری آغازشده و طی سه‌دوره تا هفتم‌تیرماه ادامه‌ می‌یابد.
مهندس باقری طرح ارتقاء سطح‌کیفی مرمت و لکه‌گیری‌هندسی معابر را مکمل عملیات‌بهسازی معابر در‌طرح استقبال از‌بهار سال ۹۱ خواند و با‌اشاره به بکارگیری پیمانکاران‌توانمند و دارای کارت‌صلاحیت دراین طرح گفت: فعالیت پیمانکاران و تولیدکنندگان مصالح‌عمرانی در پایان طرح فوق‌الذکر به‌کمک مرکز‌ژئوتکنیک و مقاومت‌مصالح شهرداری تهران و همچنین آزمایشگاه‌های مستقر در مناطق موردارزیابی قرارمی‌گیرد تا ضمن بررسی‌مجدد کیفیت‌خدمات و تولیدات پیمانکاران، زمینه استمرار بهره‌گیری از پیمانکاران توانمند در‌آینـده فراهم شود.
مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها، اجرای طرح‌ارتقاء سطح‌کیفی مرمت و لکه‌گیری‌هندسی معابر را برمبنای برنامه‌ریزی قبلی و متکی‌بر مطالعات‌میدانی و شناسایی محل‌خرابی‌ها در سطح‌معابر دانست و با‌تأکید‌ براینکه دستورکار عملیات‌اجرایی به‌همراه تمام جزئیات آن باید یک‌هفته قبل‌از آغاز هر‌دوره از عملیات توسط ادارات فنی و ترافیک نواحی در مناطق تهیه‌شود، اضافه‌کرد: در طرح‌فعلی، جانمائی محل‌هایی که نیاز به عملیات‌بهسازی دارد، با تعریف کد مشخص‌شده تا امکان رصد آنها در دوره نگهداری میسرباشد. ضمن‌اینکه در طرح‌های آتی، جانمایی به‌صورت دقیق و توسط GPS صورت خواهد ‌پذیرفت.
گفتنی‌است استفاده از مصالح‌مرغوب و استاندارد، بهره‌گیری از محصولات کارخانجات ثبت‌شده در فهرست‌مجاز حوزه معاونت فنی و عمرانی و همچنین هماهنگی با شرکت‌های خدمات‌شهری پیش‌از آغاز عملیات‌اجرایی، از دیگر ویژگی‌های طرح مورداشاره می‌باشد. از دیگر اهداف این‌ طرح، انجام فعالیت‌های ضروری معابر با محوریت‌نواحی، مدیریت معاونت‌های فنی و عمرانی مناطق ۲۲ گانه و راهبری اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها  است.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۶۴۹۱۶۳۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.