طلایی:ملی پوشان شایستگی هایشان را به اثبات رسانند/اسماعیل پور بی نقص کشتی گرفت

۰۷م اسفند ،

پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جام جهانی؛

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: در رقابتهای جام جهانی بچه ها با کشتی های خوب خود انتظارات را برآورده ساختند.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی با شگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام جهانی همان طور که انتظار  داشتیم روی تشک حاضر شدند و توانستند شایستگی های خود را به اثبات برسانند.

وی ادامه داد:همه بچه ها در تمامی اوزان کشتی های خوبی گرفتند اما باور کنید این همه توانایی آنها نبود و مطمئن باشید از این بهتر نیز می توانند ظاهر شوند.

دارنده مدال طلای جهان با اشاره به کشتی های مهدی تقوی تصریح کرد: تقوی هنوز با روزهای اوج خود فاصله دارد،هر چند بعضی ها اعتقاد دارند وی کشتی های قابل قبولی نگرفت اما باید عرض کنم اگر او همین طور منظم به تمرینات خود ادامه دهد تا مسابقات جهانی ۲۰۲۴ به بهترین شرایط ممکن خواهد رسید وروی سکوی قهرمانی خواهد رفت.

طلایی در اداه عنوان کرد:مسعود اسماعیل پور در این دوره از مسابقات جام جهانی کشتی های بی نقصی گرفت وعلاوه بر این که بار دیگر خود را به عنوان مدعی وزن ۶۰ کیلوگرم در دنیا معرفی کرد نشان داد روی یک اتفاق و بدشانسی از رسیدن به  مدال المپیک محروم شد.

دارنده دو مدال نقره و برنز جهان در پایان خاطرنشان کرد:از حضور هزاران تماشگر ایرانی در سالن رقابتهای جام جهانی تشکر می کنم و امید وارم با قهرمانی در این مسابقات توانسته باشیم گوشه ای از محبت های این عزیزان را جبران کرده باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.