علاقمند به ساخت فیلمی در مورد خبرنگاران هستم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

مسعود کیمیایی در نمایشگاه مطبوعات:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ مسعود کیمیایی ضمن بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات بیان نمود: علاقمند به ساخت فیلمی در مورد خبرنگاران هستم.

به گزارش تفسیری خبرنگار سینما پرس مسعود کیمیایی کارگردان با سابقه سینما در چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات از رسانه های حاضر در نمایشگاه بازدید نمود.وی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: خبرنگاری شغلی بسیارزیبا است و من علاقه مند به ساخت فیلم هایی با محوریت خبرنگاران هستم.

وی ادامه داد: البته اینکه چه خبرنگاری به عنوان موضوع فیلم من قرار بگیرد نیز اهمیت دارد.

وی خاطر نشان نمود: خبرنگاران باید وظیفه و تعهد خود را در قبال شغل و رسالت خود حفظ نمایند و من معتقدم که خبرنگاران سینمایی نقش تعیین نماینده ای در پیشرفت و شکو فایی سینمای ایران بر عهده دارند.

مسعود کیمیایی در مورد اینکه بالاخره کدام یک از فیلمنامه های «تبعید سایه ها» یا «دست تنها» را خواهد ساخت گفت: «دست تنها» که پروانه ساخت نگرفت با اینکه سببش را به من نگفتند. «تبعید سایه ها» هم الان موقعیت زمانی خوبی برای ساختنش نمی باش و فعلا ساخت هر دو پروژه منتفی است.

وی در مورد فعالیت های آینده اش گفت: در موضوع تازهی غیر از آن دو فیلمنامه پیشی، فیلمنامه ای برای گرفتن پروانه ارائه دادم که باید ببینیم چه می گردد.

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۱۷۹


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.