علی ضیا به دردسر افتاد

۱فروردین ۱۳،

نوشیدن چای در حین رانندگی و عبور غیرقانونی از خیابان علی ضیاء را به دردسر انداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیونممتازنیوز، سه شنبه ۲۱ آذرماه دهمین قسمت برنامه صبحگاهی ویتامین ۳ با اجرای سید علی ضیاء در لحظات صبحگاهی از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت.
مجری درابتدای برنامه با این جمله ویتامین ۳ را آغاز کرد :خیلی اوقات ممکن است کسانی بدی ما را بخواهند و یا تلاش کنند اتفاق های بدی برای ما بیفتد اما مهم نیست چرا که خدایی مهربان داریم و باید دلمان به وجود او محکم باشد مهم این است که اونی که باید ما را دوست داشته باشد دارد خدایا صد سال امید خلقت را نمی‌خواهم.
علی ضیاء پس از نشان دادن عکس کارگرهای معدن عنوان کرد: بعد از کار در ویتامین ۳ کاردر معدن سخت است حالا فکر کنید سبب سختی کار در ویتامین ۳ علی زاهدی است و گرنه اخراجم می‌کنند.
و بعد از آن با نشان دادن تصویر مدیران در پشت صحنه ویتامین ۳ گفت: برخلاف برنامه نیمروز که ۲۳۰ برنامه اجرا کردیم یک مدیر نیامد اما هر برنامه ویتامین ۳ مدیران در حال رفت و آمد می باشند.
در خبرها گفته شد: علی صانعی سرمربی فوتسال گفته اگر ناگفته ها را بیان کنم فوتبال به هم می ریزد ضیاء در تشریح این خبر به زبان خودش گفت: صانعی یک کاری انجام بده و این بار به هم بریزد شما خبر نداری که خودت عامل موفقیت هستی اگر فوتسال حذف نمی‌شد که به کفاشیان جایزه نمی دادند علی صانعی عامل و سبب موفقیت کفاشیان شد.
در بخش کارشناس حجت الاسلام و المسلمین محمد برمایی مطابق روزهای سه شنبه مهمان برنامه بود.
ضیاء در حضور کارشناس سبب کاپشن پوشیدن امروز خود را اینگونه عنوان کرد: چون من عادت به چای خوردن در ماشین دارم امروز چند تا خیابان را خلاف آمدم حواسم نبود چای بر روی بلوزم ریخت برای همین مجبور شدم کاپشن بپوشم.
کارشناس در تکمیل صحبت های ضیاء گفت: ریختن چای بدلیل انجام خلاف بوده است.
در بخش مهمان افشین خرم نیا دندانپزشک و هنرور، محسن خداپرست بدلکار، از مهمانان ویتامین ۳ بودند.
افشین خرم نیا گفت: من دندانپزشک هستم ولی روزی در مطب خودم نشسته بودم و به فکر بازیگری افتادم و به همین سبب به سراغ بازیگری رفتم و در چند سریال و همچنین در سریال مختارنامه در نقش یزدان به ایفای نقش پرداختم.
وحید نوروزی مشاور معاون حمل و نقل شهرداری تهران مهمان تلفنی برنامه بود.
محمدرضا غروی مدیرعامل گازرسانی شرکت ملی گاز نیز مهمان تلفنی برنامه بود.
گفتنی است، برنامه صبحگاهی ویتامین ۳ با اجرای سید علی ضیاء و تهیه کنندگی علی زاهدی از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۷ تا ۸:۳۰ از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود./ی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. عارفه:

    خیلی مسخره بود علی جون که کار بدی نکردعه بزد

  2. ملي:

    با عرض سلام ولی همچین نوشته بودید دردسر گفتم خدا چه خبر شده؟ترسیدم گفتم چه بلایی سر علی جون اومده.اگه انتقاد پذیرید واقعا مسخره بود سعی کن مطالبت جالب باشه………………………………..

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.