شباهت این مرد با بابانوئل دردسر شد! + عکس

شباهت توماس تولبرت با موها، ریش و سبیلی به سفیدی برف با بابا نوئل یا سانتا کلاوس مانند سیبی است که از وسط نصف کرده اند. این شباهت با اینکه موجب شهرت توماس شده اما گاهی نیز برایش دردسر ساز می شود…

ممتازنیوز:  توماس تولبرت به اندازه ای شبیه بابا نوئل است که اغلب کودکان هنگام مشاهده او از وی تقاضای عکس یادگاری یا امضا می کنند.

با این حال، گاهی شباهت توماس به بابانوئل به مذاق برخی خوش نمی آید. اخیرا توماس برای گردش به دیسنی ورلد فلوریدا رفته بود. اندکی بعد وقتی کودکان در پارک تفریحات دیسنی به دور توماس جمع شدند، کارکنان پارک که مایل نبودند ستارگانی مانند میکی ماوس و دانلد داک تحت الشعاع  حضور توماس قرار بگیرند از او خواستند یا کودکان را از خود دور کند یا از پارک بیرون برود.

دردسر شباهت یک مرد به بابا نوئل! + عکس

توماس که نمی خواست کودکان را برنجاند از پارک دیسنی ورلد بیرون آمد. این ماجرا واکنش های منفی رسانه ها را علیه مدیریت پارک برانگیخت و مدیریت پارک دیسنی ورلد در دفاع ازخود مدعی شد که از توماس نخواسته که پارک را ترک کند.

پس از این ماجرا نیز برای توماس تعداد زیادی بلیت ورودیه رایگان به پارک از سوی مدیریت ارسال شد. اما توماس به شبکه NBC News گفت که دیگر هرگز پا به پارک های  تفریحات دیسنی نخواهد گذاشت.

منبع:جام جم

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۹۸ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بابانوئل


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.