تغییرات بابانوئل از ۷۰۰ سال پیش تا کنون+تصاویر

۷ م دیماه ،

جمع آوری تصاویر تاریخی از چهره “سنت نیکولاس” یا همان بابانوئل نشان میدهد چیزی که در طی سالیان تغییر ناپذیر مانده است ریشهای سفید و بزرگ بابانوئل معروف است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ از حدود ۷۰۰ سال پیش تا کنون تفاوتهای فراوانی در ظاهر و باطن جشن کریسمس رخ داده است. جمع آوری تصاویر تاریخی از چهره “سنت نیکولاس” یا همان بابانوئل نشان میدهد چیزی که در طی سالیان تغییر ناپذیر مانده است ریشهای سفید و بزرگ بابانوئل معروف است.

در تصویر بالا که مربوط به قرن چهارم و متعلق به روسیه است می بینیم که بابانوئل یک مرد مقدس واقعی و چیزی شبیه اسقفهای امروزی است . او متولد آسیای صغیر بوده است و همیشه عنایت خاصی به بچه ها داشته و فردی بخشنده بوده است. یک نمونه از کارهای او کمک به سه دختر جوان برای جلوگیری از آلوده شدن آنها به فحشاست. گفته میشود او مدت سه شب به خانه آنها رفته و از پنجره کیسه های پول به داخل خانه می انداخت تا آنها صبح آن را بردارند.
امروزه گفته میشود بابانوئل واقعی در شهر بازی ایتالیا دفن شده است و هر ساله هزاران بازدید کننده به مقبره او میروند.
نکته جالب اینکه جدیدترین تصور در مورد بابانوئلاین
است که او یک مرد هلندی تبار بوده است که به امریکا مهاجرت کرده و در سال ۱۸۰۴ میلادی حامی مردم فقیر بوده است و شبهای کریسمس برای مردم تهیدست و بچه های کوچک هدیه میبرده  و بعد از مرگ وی نیز هر ساله شخصی با پوشیدن لباسهای مبدل شبیه او کارش را تکرار کرده است.

             

                           

              

            

            

            

                           

           

             

             

             

             

             

            

منبع:پرداد/پریسا دهقان


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.