علی رغم بداخلاقی‌ها قاطعانه در صحنه انتخابات می‌مانم/ بنای دولتم اخلاق مداری است

۲۲خردادماه،

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران آخرین همایش تبلیغاتی علی اکبرولایتی نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل با حضور جمع کثیری از طرفداران وی در کنارحرم امامزاده صالح در میدان تجریش برگراز شد.  
 
ولایتی در جمع هواداران خود با تبریک ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفصل(ع) و امام زین العابدین(ع) و با سلام بر صالح بن موسی کاظم(ع) گفت: برملت ایران مردم تهران و مردم شمیران که از ابتدای تبلیغات این دوره از انتخابات تلاش کردند تشکر می کنم.  
 
ولایتی در ادامه تاکید کرد: مردم ایران به اطلاع شما می رسانم علی رغم آن چه در روزهای اخیر از بی اخلاقی که دیدیم و شنیدیم بنای بنده براین است محور کارهایم اخلاق باشد و دولت من اخلاق مدار خواهد بود.  
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: به اطلاع ملت می رسانم با شما خواهم بود و برعهدی که با شما دارم وفادار خواهم ماند.
 
وی تصریح کرد: بنابر احترامی که به علما قائلم در صحنه انتخابات به امید پیروزی و پشتیبانی شما خواهم ماند.
 
کاندیدای ریاست جمهوری تصریح کرد: هدف بنده از حضور در صحنه انتخابات احساس مسئولیت بود برای بهتر شدن جامعه اسلامی ایران، تحقق اهداف چشم انداز ۲۰ ساله، پیشرفت ایران در منطقه و در سطح بین المللی، تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و سربلندی وطنم بود بنابراین با احساس مسئولیت وارد شدم و تا آخر خواهم ماند.  
 
ولایتی در ادامه تصریح کرد: برای دولت بنده در اقتصاد داخلی تحول اساسی براساس قوانین است و باید اقتصاد و کشاورزی رونق بگیرد.
 
وی خاطر نشان کرد: در روابط خارجی نیز باید از کلیه ظرفیت ها که ظرفیت کمی نیست استفاده کرده و هر روز سربلندتر باشیم.  
 
وزیراسبق امورخارجه کشورمان افزود: باید در صحنه بین المللی برابر سلطه جویان مقاومت مدبرانه داشته باشیم و روابط ما با سایر کشورها دو جانبه و براساس رعایت حقوق ملت باشد.  
 
وی درادامه تصریح کرد: بنده عرض کردم در عرض صد روز اقتصاد را به آرامش خواهم رساند و بعضی ها خلط مبحث کردن و گفتند فلانی گفته است وضعیت افتصاد را صد روز درست می کنم در حالی که این گونه نیست و منظور این است که در عرض صد روز مباحث فوری اقتصاد را درمان و بقیه را به مرور درست می کنیم.  
 
ولایتی با بیان این که شعار دولت من درمان رایگان است گفت: بنا داریم طی دو برنامه ۷۰ درصد بیمه را رایگان کنیم.
 
وی با بیان این که باید به جوانان فکری اندیشیده شود گفت: بناداریم از یک اقتصاد تولید اشتغال گرانی و تورم را سامان دهیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب ما کماکان به پیش می رود و وحدت خود را در جهان اسلام ودر حوزه منطقه پیش می برد ودیری نخواهد گذشت که ایران به همت مردمان باهمتش و به رهبری مقام معظم رهبری در زمره موثرترین کشورهای جهان خواهد بود.  
 
ولایتی تصریح کرد: به امید پیشرفت توامی با عدالت و عدالت توام با پیشرفت برای کسانی که برای برپایی چنین همایشی قدردانی می کنم.

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.