عیدانه همراه‌اول با دو طرح تازه

۲۷م اسفند ،

همراه اول در قالب دو طرح «هزاران لبخند بهاری» و «سیم کارت اعتباری بهاره» با میلیاردها ریال جایزه و چهار بسته هدیه به استقبال بهار می رود.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح هزاران لبخند بهاری به صورت فصلی از ابتدای فروردین ماه لغایت ۳۱ خرداد ماه اجرا شده که مشترکین دائمی و اعتباری با کسب امتیاز ‏در قرعه‏کشی پایان فصل که در تیر ماه انجام خواهد شد، شرکت داده می شوند. قرعه‏کشی در دو سطح معمولی (با حداقل ۱۲۰ امتیاز) و عالی (با حداقل ۲۰۰ امتیاز) انجام می گردد.
این طرح نیاز به فعال‏سازی نداشته و مشترکین به صورت خودکار در ازای کارکرد یا اعمال شارژ و همچنین فعالسازی سیمکارت، امتیاز می گیرند. مشترکین می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۰۸۳ از امتیاز خود اطلاع یابند.
در طرح «هزاران لبخند بهاری» فعال‏سازی سیم‏کارت دائمی ۵۰۰ امتیاز، فعال‏سازی سیم‏کارت اعتباری ۵۰ امتیاز، هر ۲۰هزار ریال کارکرد مشترکین دائمی پس از کسر تخفیفات ۱۰ امتیاز و هر ۲۰هزار ریال اعمال شارژ مشترکین اعتباری پس از کسر مالیات ۱۰ امتیاز دارد.
مشترکین با کسب حداقل ۱۲۰ امتیاز وارد مرحله قرعه‏کشی سطح معمولی و با کسب حداقل ۲۰۰ امتیاز وارد مرحله عالی قرعه‏کشی خواهند شد. امتیاز قرعه‏کشی‏ها از اولین روز فصل تا آخرین روز فصل محاسبه شده و باقیمانده امتیاز دوره قبل به امتیازات این دوره اضافه نمی‏شود و نیز هر شماره تلفن می‏تواند در چندین قرعه‏کشی (سطح معمولی و عالی) شرکت نماید.
در این طرح تشویقی، ۶۰ کمک هزینه خرید خودرو به ارزش هرکدام ۲۵۰میلیون ریال برای سطح معمولی و ۱۰ کمک هزینه خرید مسکن ۱۰۰۰میلیون ریالی برای سطح عالی در نظر گرفته شده است. جوایز صرفاً به مالک قانونی سیم‏کارت ارائه می گردد و برندگان سیم‏کارت های دائمی می‏بایست قبل از دریافت جایزه، نسبت به تسویه حساب بدهی خود اقدام کنند.
بر اساس این گزارش زمان قرعه‏کشی از طریق تیزر تلویزیونی اطلاع‏رسانی شده و ۲ هفته پس از قرعه‏کشی، مشترکین می‏توانند با مراجعه به پورتال همراه اول، اسامی برندگان را ملاحظه نمایند.
همچنین در طرحی دیگر همراه اول به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشترکین، اقدام به طراحی و ارائه سیم کارت اعتباری بهاره نموده است. قیمت این سیم کارت ها ۱۰۰هزار ریال و میزان اعتبار اولیه آن ۵۰ هزار ریال(با کسر مالیات ۴۷،۶۱۹ ریال) است.
همراه اول علاوه بر ۵۰هزار ریال اعتبار اولیه، چهار بسته هدیه فعالسازی برای مشترکین تازه در نظر گرفته است که ۱ بسته به انتخاب مشترک در دفاتر خدمات ارتباطی فعال می گردد.
بسته یک شامل ۹۰دقیقه مکالمه رایگان برای مدت ۳ماه و ۳ماه سرویس آوای انتظار رایگان است. در بسته دو ۴۵۰ پیامک رایگان به مدت ۳ماه در نظر گرفته شده است. بسته سه شامل۳۰ هزار ریال اعتبار هدیه داخل شبکه همراه اول به مدت ۳ماه و در بسته چهار ۱ گیگابایت اینترنت رایگان به مدت ۳ ماه پیش بینی شده است.
مشترکین با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر کارت ملی یا شناسنامه) می توانند نسبت به ثبت نام و فعالسازی سیم کارت و هدیه فعالسازی بهاره اقدام کنند.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های این دو طرح، به پورتال همراه اول به نشانی WWW.MCI.IR مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.