لیان آغاز گر کنسرت‌های رسمی سال ۹۲ شد!

۱فروردین ۱۳،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: اجرای گروه موسیقی لیان در تالار وحدت، آغاز گر کنسرت‌های رسمی سال شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، در حالی گروه لیان در تالار وحدت به روی صحنه رفت که با سه مشکل بزرگ روبرو بود یک روز اول عید در تهران دوم تعطیلی رسانه‌های خبری و سوم فروش اینترنتی بلیط‌ها و مشکلات خاص این نوع خرید در دنیای مجازی و قعطی اینترنت در شلوغی سال نو، اما با این وجود شریفیان گفت ما این ریسک بزرگ را پذیزفتیم و خوشحالیم که مخاطبان ما این روز پر ترافیک خود را برای دیدن کنسرت اختصاص دادند.

از نکات جالب این کنسرت و جود نوازنده‌های مهمان بود که این بار علاوه بر همایون نصیری و پیام رونق، نوازنده چیره دست نقاره وحید اسدالهی نیز به جمع آن‌ها اضافه شده بود تا شریفیان بتواند گریزی به موسیقی آذری داشته باشد.

اما در بخش اول برنامه چیزی که مخاطب را به تعجب و گفتگو‌های در گوشی وا داشته بود، وجود یک آدم بود که در آوانسن خوابیده بود! او با باز شدن پرده تا آخر قطعه اول همچنان بدون حرکت ماند تا پس صحبت‌های شریفیان، اینبار هادی منوچهری سالن را به وجد آورد.

مدیر گروه لیان در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان در این زمینه گفت: «بسیاری از حرکات آیینی در این تالار و موسیقی ایرانی اشتباهاً به خواب رفته‌اند و ما تلاش می‌کنیم تا بخشی از آن را بیدار کنیم تا مبادا غبار فراموشی آن‌ها را به خواب عبدی ببرد.»

شایان ذکر است که در بک ماه قبل این چهارمین کنسرت لیان در تالار وحدت بود که همچنان با مخاطب روبرو بود اما از بین مخاطبان دیشب حضور حاج صادق آهنگران (نوحه خوان دفاع مقدس) قابل توجه بود.

منبع: موسیقی ایرانیان musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.