غرب در مذاکرات به دنبال دست‌یابی به نتیجه نیست

۰۵م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: همواره غرب در مذاکرات خود با طرف ایرانی نشان داده است که بدنبال حل مشکلات نبوده است.

وحید احمدی نماینده مردم کرمانشاه و کنگاور در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تشریح مذاکرات آتی ایران و گروه ۱+۵ گفت: همواره غرب در مذاکرات خود با طرف ایرانی نشان داده است که بدنبال حل مشکلات نبوده است.

وی درادامه افزود: اگر غرب طبق بسته پیشنهادی ایران عمل کند قطعا طیف وسیعی از مشکلات در رابطه با مسائل هسته‌ای حل خواهد شد، اما متأسفانه شاهد مجموعه‌ای از مسائل واهی از سوی غرب علیه کشورمان در راستای اعمال فشارهای مجدد هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به فعالیت‌های قانونی ایران در بحث هسته‌ای تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران تمامی فعالیت‌های خود را در چارچوب قوانین و تحت نظارت آژانس بین‌المللی انجام داده است اما مجدد شاهد قضاوت درستی از سوی مراجع مربوطه در این بحث نبوده‌ایم.

نماینده مجلس نهم اظهار داشت: تا زمانی که غرب و گروه مذاکرات۱+۵ به منظور حل مسائل پای میز مذاکره حاضر نشوند قطعا نمی‌توان به نتایج مذاکرات خوش بین بود.

جوکار با اشاره به رویکرد ایران در مذاکرات آتی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید با رویکردی قاطعانه در مذاکرات آتی وارد شود و طبق مواضع حقوقی از حق مسلم خود دفاع کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.