مرحله دوم کارگاه آموزشی با هدایت اساتید بین المللی برگزار می شود

۳۰م دیماه ،

دبیر انجمن جهت یابی مرحله دوم کارگاه آموزشی جهت یابی را از ۱۱ بهمن ماه و به مدت ۳ روز در تهران بیان کرد و اظهار داشت: کارگاه آموزشی جهت یابی با هدایت اساتید برتر بین المللی انجام می شود.

نادر ضربعلی زاده دبیر انجمن جهت یابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن جهت یابی پس از پایان اولین کارگاه آموزشی جهت یابی و ملاحظه درصدد برگزاری دومین کارگاه آموزشی جهت یابی در تهران است.
وی ادامه داد: انجمن جهت یابی از علاقمندان درخواست کرده است تا در صورت تمایل به شرکت در این کارگاه آموزشی تا زمان آغاز کارگاه ثبت نام کنند.
دبیر انجمن افزود: دومین کارگاه آموزشی جهت یابی از یازدهم لغایت ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود و طبق برنامه ریزی انجام شده در رده بانوان ۱۵ و در رده آقایان نیز همین تعداد شرکت کننده داریم، علاقمندان ۱۲ ساعت زیر نظر اساتید برجسته تحت آموزش قرار می گیرند.
دبیر انجمن از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در سال ۹۲ خبر داد و در ادامه اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری جهت یابی با حضور ۱۵ تیم در سال ۹۲ برگزار می شود و استان های فعالیت خود را به صورت رسمی در بخش های آموزشی و مسابقه ای بصورت رسمی آغاز کردند./رم


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.