غرب هیچگاه با یک دولت مستقل دینی کنار نمی‌آید

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اروپا و آمریکا تحت تاثیر و سلطه کمپانی‌های بزرگ صهیونیستی هستند در نتیجه با یک دولت مستقل دینی به هیچ‌وجه کنار نخواهند آمد.

 

“جواد منصوری” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسائل ایران با غرب فقط به موضوع هسته‌ای ختم نمی‌شود، گفت: روابط ایران و غرب به مجموعه‌ای از مسائل مختلف مربوط می‌شود و این تصور غلطی است که بگوییم اگر مسئله هسته‌ای کشورمان حل شود مسائل دیگر نیز حل خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: واقعیت این است که اروپا و آمریکا تحت تاثیر و سلطه کمپانی‌های بزرگ صهیونیستی هستند در نتیجه با یک دولت مستقل دینی به هیچ‌وجه کنار نخواهند آمد.
 
این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: هنگامی که توافق‌نامه ژنو امضا شد، یکی از اعضای کنگره آمریکا گفت که اگر مسئله هسته‌ای ایران حل شود ما مسئله حقوق بشر را مطرح می‌کنیم بنابراین غرب در این مقطع می‌خواهد تمامی حساب‌های خود  را با انقلاب اسلامی تسویه کند.
 
منصوری در پایان خاطرنشان کرد: مطرح کردن مباحثی همچون حمایت نکردن کشورمان از حزب‌الله و سوریه از سوی غرب بهانه دیگری است تا ایران را وادار به عقب نشینی و حتی به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.