غلامی:بااین گل توانستم جایگاهم راپس بگیرم

۲۵م آذر ،

محمد غلامی در گفت و گو با خبرنگار فارس، در مورد شرایط تیم سپاهان گفت:‌ خدا را شکر وضعیت تیم خیلی خوب است. در این مدت تمرینات بسیار مفیدی را برگزار کردیم و خوشبختانه توانستیم در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان به پیروزی برسیم.

وی افزود: بازی سختی مقابل فولاد خوزستان داشتیم. حسین فرکی تیم بسیار خوبی را امسال آماده کرده است. در این دیدار بسیار هوشمندانه کار کردیم و خوشحالم که من هم توانستم سهمی در این پیروزی داشته و گل اول تیمم را به ثمر برسانم.

غلامی در مورد گلزنی اش در دیدار مقابل فولاد و اینکه در نیم فصل اول به دلیل مشکلاتی در برخی بازی ها به میدان نرفت تصریح کرد: خدا را شکر در این مدت شرایط خوبی داشتم. در چند بازی اخیر که به میدان رفتم یا پاس گل دادم و یا توانستم روی گل ها موثر واقع شوم. با این گل بار دیگر جایگاه هم را به دست آوردم. متاسفانه مصدومیت من در نیم فصل اول سبب شد کمی عقب بیافتم اما هم اکنون از لحاظ بدنی بسیار آماده هستم. در سپاهان کار بسیار سخت است چرا که مهاجمان بسیار خوب و آماده ای در تیم ما حاضر می باشند.

مهاجم تیم سپاهان در مورد اینکه تیمش در مقاطعی در کسب نتیجه دچار مشکل شد‌، عنوان کرد:‌ سپاهان امسال نیز شایستگی قهرمانی را دارد. تیم ما در ابتدای فصل با تغییرات زیادی وارد مسابقات شد و بسیاری از بازیکنان رفتند و نفرات جدیدی به تیم ما اضافه شدند. همین مسأله سبب شد مدتی طول بکشد تا تیم به هماهنگی برسد و بازیکنان بتوانند عملکرد یکسانی در دیدارها به نمایش بگذارند.

غلامی در مورد اینکه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز باید به میدان برود و آیا فشردگی بازی ها این تیم را در ادامه دچار مشکل می کند یادآور شد: در ادامه بازی های سخت و بسیار سنگینی را در پیش داریم. مطمئنا کادر فنی در مورد این موضوع برنامه ریزی دقیقی دارد و با استفاده از تمامی داشته های تیم به خوبی این مسأله را حل می کنند.

وی در مورد اینکه رقبایشان در نیم فصل تیم های خود را به خوبی تقویت کردند و آیا از این مسئله نگران نیستند گفت:‌ دیگر این موضوع بستگی به نظر مدیرعامل و سرمربی تیم دارد. البته ما هم نفرات بدی را نگرفتیم. یک دفاع استرالیایی جذب کردیم. به احتمال فراوان حاج صفی هم به تیم ما باز می گردد و یک دروازبان دیگر را نیز خریداری می کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.