تیموریان: نگران جایگاهم درتیم ملی نیستم

  آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا،درباره این که گفته می‌شود او با رفتن به لیگ قطر نگران جایگاهش در تیم ملی است؟ گفت: اصلا این طور نیست. من اگر نگران جایگاهم در تیم ملی بودم، پس از جام جهانی ۲۰۰۶ که اتفاقا بازی‌های ملی کمی هم داشتم، ریسک نمی‌کردم و به لیگ انگلیس نمی‌رفتم. من سال‌ها در فوتبال انگلیس سختی کشیدم و برای این که پیشرفت کنم، حاضر شدم با پول کمتری در فوتبال جزیره فعالیت کنم. نگاه من اصلا مالی نبود و به دنبال این بودم که تجربه جدیدی را به دست بیاورم. شاید اگر بازیکن جوان دیگری در آن سن و سال به جای من بود این ریسک را نمی‌کرد و به انگلیس نمی‌رفت، ولی من این کار را کردم و جایگاهم در تیم ملی را هم از دست ندادم. حتی زمانی که در یک مقطع کوتاه در انگلیس تیم نداشتم آنقدر خوب کار کردم که مربیان تیم ملی به من لطف داشتند و من را دعوت کردند.

تیموریان ادامه داد: از قول من عنوان شده است که با رفتن به لیگ قطر نگران جایگاهم هستم. در حالی که هرگز چنین حرفی نزدم و نمی‌دانم که چطور این صحبت‌ها از قول من نوشته می‌شود. لیگ قطر، لیگ کوچکی نیست و سابقه حضور ایرانی‌ها در این لیگ به ۲۰ ـ ۳۰ سال قبل بر می‌گردد و بازیکنان خوب و بزرگی در این کشور بازی کرده‌اند.

وی افزود: اصلا نگران جایگاهم در تیم ملی نیستم و این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، صحت ندارد. پس از سال‌ها بازی کردن تجربه لازم را به دست آورده‌ام و می‌دانم که چگونه باید خودم را آماده نگه دارم. مطمئنا در تیم جدیدم تمرینات را به صورت جدی دنبال می‌کنم. من به اینجا نیامدم که تفریح کنم. درست است که از نظر مالی شرایط خوبی وجود دارد، ولی به این معنی نیست که تمریناتم را سبک کنم و سعی می‌کنم که با کار جدی جایگاهم را در تیم ملی حفظ کنم.

تیموریان بیان کرد: می‌دانم کی‌روش بازی من را هم مانند سایر ملی‌پوشانی که در سال‌های قبل در لیگ‌هایی مانند قطر حضور داشتند را زیر نظر می‌گیرد.

بازیکن ایرانی الخریطیات گفت: سعی می‌کنم در این تیم خوب کار کنم تا هم افتخاری برای فوتبال ایران باشم و هم این که بتوانم در آستانه بازی‌های حساس تیم ملی آمادگی‌ام را حفظ کنم. ضمن این که باید به این نکته اشاره کنم که در بازی برابر لبنان محروم هستم و از این بابت ناراحتم، اما سعی می‌کنم که در بازی‌های بعدی با بهترین شرایط بدنی تیم ملی را همراهی کنم.

او همچنین درباره تیم جدیدش گفت: در ماه مبارک رمضان تمریناتمان زیر نور انجام می‌شود و از آنجایی که هوای قطر بسیار گرم است، در حالت عادی هم در ساعت ۲۱ تمرین می‌کنیم. تا پایان ماه مبارک رمضان به همین شکل تمریناتمان ادامه پیدا خواهد کرد و پس از‌ آن برای برپایی یک اردو به نورنبرگ آلمان می‌رویم.

تیموریان درباره معارفه‌اش نیز گفت: چند روز پیش معرفی شدم و پیراهن شماره ۱۴ را نیز برداشتم. از آنجا که رنگ پیراهن تیممان هم آبی است، این مساله باعث می‌شود که من زیاد خودم را از استقلال و رنگی که دوست دارم دور نبینم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.