غول های پرهیجان اسپانیا حریف هم نشدند

تابناک: در ادامه‌ی هفته‌ی هفتم رقابت‌های لالیگا تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی دو بردو  پایان یافت.

دویست و پنجاه و چهارمین ال کلاسیکو از ساعت ۲۱:۲۰ یکشنبه ۱۶ مهرماه به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ بارسلون و به قضاوت کارلوس دلگادو فرییرو و با حضور ۹۹۷۸۶ تماشاگر برگزار شد. دو تیم در ابتدای این دیدار، بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند اما رفته رفته مادریدی‌ها ، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند با گلزنی کریس رونالدو در دقیقه ۲۳ به گل برسند.

 رونالدو از پاس خوب کریم بنزما سود برد و با پای چپ دروازه میزبان را گشود .

دو دقیقه بعد هم کهکشانی‌ها از غیبت جرارد پیکه و کارلس پوبول و ضعف بارسایی‌ها در قلب خط دفاع استفاده کردند و بن‌زما در موقعیتی تک به تک با والدس توپ رابه تیرک عمودی دروازه کوبید و در برگشت هم دی‌ماریا نتوانست از این موقعیت استفاده کند تا یکی از بهترین فرصت‌های این نیمه برای مادرید از دست برود.

برتری رئال تا دقیقه ۳۱ پابرجا بود تا اینکه لیونل مسی گلزن قهار تیم بارسلونا از ناهماهنگی خط دفاعی حریف سود برد و نتیجه را برابر کرد .

نیمه دوم با میدانداری بازیکنان بارسا آغاز شد ، در دقیقه ۶۱ یک ضربه کاشته پشت هجده قدم رئال نصیب یاران میزبان شد که مسی با یک ضربه استثنایی کنج دروازه رئال را نشانه گرفت و به زیبایی گل برتری بارسلونا را به ثمر رساند .

اما این پایان کار نبود و در حای که بارسایی ها غرق در شادی بودند در دقیقه ۶۶ در پی اشتباه خط میانی و سپس خط دفاعی بارسا ، رونالدو از کمند آفساید گریخت و با یک ضربه دقیق گل دوم خودش و رئال را به ثمر رساند .

در دقیقه ۸۹ شوت زیبای مونتویا که جانشین آلوس شده بود به تیرک افقی دروازه رئال برخورد کرد تا دو تیم در زدن توپ به تیر دروازه هم مساوی شوند. تا این دیدار زیبا و مهیج با نتیجه تساوی به اتمام برسد .

 تیم بارسلونا را با ترکیب ویکتور والدس، دنی آلوز، سسک فابرگاس، ژاوی، اینیستا، مسی، ماسچرانو، سرخیو بوسکتس، پدرو، جوردی آلبا و آدریانو به میدان فرستاده بود.

در تیم رئال نیز کاسیاس، پپه، راموس، خدیرا، اوزیل، مارسلو، ژاوی آلونسو، آربالوئا، کریم بنزما، آنخل دی ماریا و کریستیانو رونالدو در ترکیب ابتدایی به زمین رفتند.

درنهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و رئال موفق شد نوار پیروزی‌های متوالی کاتالان‌ها را در نوکمپ قطع کند.

در پایان این جدال بارسا ۱۹ امتیازی شد و همچنان به صدرنشینی خود ادامه داد. رئال هم با ۱۱ امتیاز به مکان پنجم صعود کرد.

به هر حال ۴ گل از مسی و رونالدو به طور مساوی بین دو فوق ستاره‌ی فوتبال جهان تقسیم شد تا ال کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشته باشد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.