بالوتلی، ایتالیا را فینالیست یورو ۲۰۱۲ کرد

ناکامی بزرگ ژرمن ها در نیمه نهایی

تیم ملی فوتبال ایتالیا حریف اسپانیا در دیدار نهایی یورو ۲۰۱۲ شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی این مسابقات شب گذشته تیم های ایتالیا و آلمان با قضاوت “استفان لانوی” فرانسوی برابر هم قرار گرفتند که طی آن ایتالیا به لطف درخشش بالوتلی و بوفون، ۲-۱ حریف قدرتمندنش را شکست داد و گام به فینال گذاشت.

ستاره نیمه اول ماریو بالوتلی بود که دو بار در دقایق ۲۰ و ۳۶ دروازه مانوئل نویر آلمانی را باز کرد. ژرمن ها در این نیمه هر چه زدند، به در بسته خورد و نتوانستند دروازه بوفون را باز کنند.

در نیمه دوم آلمان توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند بار بر روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد، اما باز هم بخت با این تیم یار نبود و بازیکنان موفق به گلزنی نشدند. در سوی مقابل نیز ایتالیایی ها چشم به ضدذ حملات داشت و چند موقعیت بسیار خوب را نیز بدست آورد، اما آنها نیز قدر این فرصت ها را ندانستند.

در دقیقه ۹۱ و در حالی که داور ۴ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته بود، مسوت اوزیل از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، اما این گل فقط فاصله دو تیم را به حداقل رساند تا نتیجه ۲-۱ به نفع آتزوری رقم بخورد.

شاگردان چزاره پراندلی حالا برای کسب جام چهاردهم باید یکشنبه شب در شهر کیف اوکراین برابر اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.