فتح‌الله‌زاده: فدراسیون باید جریمه شود

   علی فتح‌الله‌زاده درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال،‌ تعیین اسپانسر و دیگر مسائل این باشگاه صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* چند هفته‌ای است که می‌گویید در حال نهایی کردن مذاکرات با اسپانسر هستید. چرا تاکنون خبری نشده است؟

برخی اسپانسرها چون این کاره نیستند فضا را خراب و سپس خود را از گردونه چنین کارهایی خارج می‌کنند. اکنون در حال مذاکره با دو اسپانسر هستم و تنها دلیلی که نهایی نکرده‌ایم این است که سر مبلغ پرداخت اولیه به تفاهم نرسیده‌ایم. من به دنبال این هستم که هر اسپانسری پرداختی بیشتری بدهد، با آن قرارداد امضا کنم. به همین دلیل امروز هم تکلیف این مسئله مشخص نمی‌شود.

* برخی فکر می‌کنند شما منتظر هستید تکلیف هیئت مدیره مشخص شود و سپس کار اسپانسر را نهایی کنید؟

هر کسی که چنین چیزی گفته من را نمی‌شناسد. بارها گفته‌ام اگر قرار باشد من نباشم تیم را می‌بندم و می‌روم. تاریخ و سابقه این را ثابت کرده است. استقلال را دوست دارم و حتی اگر از این تیم بیرون بروم این باشگاه را از اذیت نمی‌کنم. هر کاری برای استقلال انجام می‌دهم.

* نظرتان در مورد حکم کمیته انضباطی در خصوص خاطیان دربی چیست؟

به آن اعتراض داریم و اصلا قبول نداریم که شروع کننده این حاشیه‌ها استقلالی‌ها بودند. نمی‌دانم چرا مسئولان کمیته انضباطی چشم خود را به حقیقت می‌بندند. اصلا کاری به هوادار استقلال و پرسپولیس ندارم. فیلم این اتفاقات موجود است. سر بازیکن من شکسته و چرا کمیته انضباطی این را نمی‌بیند. اگر قرار به ترسیدن از داد و بیداد است صدای من از همه بلندتر است. درست است که میزبان هم نقشی در اداره ورزشگاه ندارد اما در این دربی ما میهمان بودیم. مشکل اینجاست آنهایی که مقصر هستند را جریمه نمی‌کنند. فدراسیون فوتبال باید جریمه شود. فدراسیونی که نمی‌تواند ۴ صندلی بچیند تا مردم از ۱۰ ساعت قبل وارد ورزشگاه نشوند، باید جریمه شود اما آقایان دوست دارند فقط صورت مسئله را پاک کنند.

* گفته می‌شود قلعه نویی به افشارزاده توصیه کرده هیئت مدیره استقلال را قبول نکند.

اگر قلعه نویی چنین توصیه‌ای کرده به این دلیل است که می‌داند افشارزاده در ورزش کشور مطرح است و شخصیت او را می‌شناسد. ما هم که در این قضیه هستیم بریده‌ایم و دیگر مدیر عاملی و عضو هیئت مدیره استقلال شدن چنگی به دل نمی‌زند. متاسفانه برخی روزنامه‌ها الفاظی را به ما لقب می‌دهند که من مجبور شدم بعد از ۲۰ سال از یکی از این روزنامه‌ها شکایت کنم.

معتقدم که اگر قرار است هیئت مدیره‌ای تشکیل شود باید شرح وظایف مشخص باشد. همیشه گفته‌ام کسی که می‌خواهد در هیئت مدیره کار کند باید حداقل یک بار اساسنامه باشگاه را بخواند و بعد قبول مسئولیت کند. مدیرعامل بالاترین مقام اجرایی باشگاه است و بقیه اعضا باید مسائل کلان را تشریح کنند. همه عزل و نصب‌ها به عهده مدیر عامل است. چرا باید یک نفر دیگر بگوید چه کار کنم. متاسفانه همین عدم شناخت‌ها تیم را به حاشیه می‌برد. ما سال گذشته به خاطر همین مسائل بی‌جهت و خودزنی‌ها جام را از دست دادیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.