فتح الله زاده: باشگاه استقلال یک روستای تخریب شده در زلزله را بازسازی می کند/ استقلالی ها کنار آقا کریم هستند

علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین از برنامه های این تیم برای کمک به زلزله زدگان آذربایجانی خبر داد:« راستش دیشب تصاویری را دیدم که حاسبی برایم دردناک بود. تصویر مردی که همراه با خانواده اش در چادر امداد نشسته بود و نگاهی نگران داشت به ویرانه های خانه اش. همان جا به بچه های باشگاه گفتم هر طور هست ، این خانواده را پیدا کنید. ما باید خانه این پدر دردمند را بازسازی کنیم. با بچه های تیم حرف زدم. قرارمان بر این است هر کدام مان پولی جمع کنیم و با کمک هواداران میلیونی باشگاه ، یک یا دو روستای ویران شده در زلزله را باشگاه استقلال بازسازی کند. با کمک های بازیکنان و هواداران این کار را انجام می دهیم. البته حتما نیازی نیست که هواداران کمک مالی کنند. این یک پروژه انسان دوستانه است. ما در میان هواداران مان از بازاری تا مهندس و کارگر داریم. همه در کنار هم می رویم قبل از رسیدن به فصل سرما ، خانه های مردم رابزسازی می کنیم.»

او همچنین با تمجید از عملکرد کریم باقری برای کمک به زلزله زدگان هم گفت:« آقا کریم مثل همیشه بزرگواری اش را نشان داد. ما در کنار او هستیم و هر کمکی که از دست مان بر بیاید برایش انجام می دهیم اما برنامه اصلی مان ، کمک در بازسازی یک یا ۲ روستای آسیب دیده است.»

فتح الله زاده همچنین از جمع آوری کمک های غیر نقدی هواداران استقلال در کمپ استقلال خبر داد . آدرس کمپ باشگاه استقلال این شرح است: بزرگراه ستاری ؛ بولوار فردوس یعد از خیابان بهار ، کمپ باشگاه استقلال

هواداران استقلالی می توانند کمک های غیر نقدی شان را عصر امروز در این محل به مسئولان باشگاه برسانند تا برای زلزله زدگان ارسال شود.

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.